OUTFIT!

DER tenker jeg at jeg fanget interessen din, eller hva?  Dette er egentlig bare et lure-innlegg 😉 Har skjønt at i bloggverdenen, er det nærmest som et magisk ord å regne. OUTFIT!! Skriver eller viser man outfits-of-the -day, så er man sikret tusenvis av kommentarer ser det ut til… Vel, nå er jo jeg over 40, over 45 også faktisk, og det er vel neppe disse Outfits-jegerne som jeg tenker er MINE lesere, og de er vel neppe så interessert i meg og mine OUTFITS  heller 😉 Ikke det at jeg ikke er opptatt av mote. Jeg er faktisk egentlig ganske opptatt av klær og av det å se noenlunde ok ut jeg også. Jobber som lærer, og synes det er ok å ikke se ut som en gammel tante, når man skal omgås ban og unge mange timer daglig. I tillegg er det viktig for meg selv, å føle meg fin. Jeg kan være mukkens alene hjemme en helg, uten store sjanser for å treffe andre, men liker uansett å føle meg fin. Men jeg skjønner ikke helt dette outfit-“kjøret” i blogg-verdenen tror jeg..  Skjønner gleden over å kjøpe seg noe nytt, og kan også skjønne lysten til å ville vise det i all hast ut til noen som leser bloggen. Men sånn DAGLIG da! At man har en blogg som handler BARE om det? Med opplysninger om hvor det er kjøpt, pris etc. Er dette folk som samarbeider med butikkene eller? Som får noe igjen for reklamen de gjør? I så fall er jo det greit nok det. Men alle disse outfit-bloggerne kan ikke ha disse avtalene med butikkene, i så fall ville H&M nærmest gått konkurs.. Nei, jeg skjønner ikke dette helt.. Er kanskje ikke meningen jeg skal skjønne noe av det heller… For det er nemlig mulig at det er jeg som har misforstått noe, eller ikke har forstått ordentlig DET VIKTIGE eller morsomme med disse outfit-ene. Fordi det er jo så HIMLA mange sånne blogger, og det er TUSENVIS av lesere som følger disse bloggene.. Så NOE må det jo være som de andre har skjønt?? Som jeg ikke forstår?? Hm…  OG: NEI , jeg er IKKE misunnelig 😀 Ønsker meg ikke alle disse tusenvis av leserne eller titterne. Jeg har nok et annet mål, og en annen lesergruppe jeg ønsker å nå. Men tenkte jeg skulle se hva som skjedde, med stikk-ordet OUTFIT i overskriften 😉 Nærmest som et lite eksperiment… Så, siden dere allerede er her: Her er dagens  Lærer- OUTFIT  😀

Er dette deres bilde av en lærer?

 

6 kommentarer
    1. Siv: Ja, jeg skjønner ikke helt poenget. Nei, takke meg til innlegg og blogger som INNEHOLDER noe, ikke sant? 🙂 Mye morsommere og interessant. Ja, veldig overflatisk, og veldig MANGE som liker det. DET overrasket meg. Jeg kikket på hva bloggene inneholdt som har mange tusen kommentarer pr dag, helt sinnsykt. Bare Outfit-blogger. Altså ikke min mål-gruppe 😉

    2. Kristin: Da jeg skrev lemen-innlegget tenkte jeg faktisk på å legge ved dette tulle-gamle-dager-lærer bildet, om igjen. Det var liksom etter det trynet ble lagt ut at dagen ble lemen-aktig 😀

    3. Haha, det bilder er definitivt IKKE Solfrid-lærern 😀 Derimot får jeg visse lemen assosiasjoner ;-D

    4. AMEN. Dette innlegget liker jeg!!!!! Hvorfor i all verden skal de legge ut antrekk hver eneste dag?? Og hva får andre ut av å se helt vanlige klær på en blogg???? Off, ting er så overfladisk at det svir.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg