En konkurranse med fin premie

En ung jente som har vært innom min blogg, og som jeg har vært innom bloggen til, har laget en konkurranse. Premien som JEG kan vinne,  er en ting som blir gitt til noen andre i et annet land. Måten jeg er med i konkurransen på er å dele innlegget på bloggen min. Jeg er jo som dere vet ganske ny på dette med blogg og på dette med “deling” og “liking” og linking. Men jeg skal nå prøve å linke dere over til hennes side så kan dere se den flotte premien, som er av den idealistiske arten, som kommer noen andre til gode langt borte. Dette er jenta si med tæl og flotte idealer. Ingen rosa-blogg dette nei. Fint om mange, både unge og litt eldre, hadde tenkt på denne måten. Da tror jeg at jeg nå deltar i konkurransen ved å linke der over hit  motionocean-siv.blogspot.com

4 kommentarer
    1. Siv: Den SER riktig ut, og jeg gjør alt som sto i instruksen.. Folk ser jo hvertfall bloggadressen din uansett, og kan jo skrive inn selv 🙂 Jeg må prøve meg fram litt forsiktig. Som nevnt i innlegget om “en hest osv… ” har redselen for duppeditter/eller staheten vært stor, så jeg henger litt etter der… Men er i gang med å lære 😉

    2. Åååååå så mange fine ord!! Nå blir jeg jo nesten litt beskjeden! Du fikser dette, du! Men blogg.no er jo litt vanskelig, så linken er det noe rart med! Hmmmmmmmm

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg