Frogge-konkurranse

Jeg har tidligere prøvd meg på en konkurranse her, som hadde med rare uttrykk å gjøre (” Mormoris, inn-og-ut-kaker og andre rariteter”), men var ikke så mange som leste det innlegget kanskje, men nå har jeg en ny konkurranse på gang. Den er mest for moro skyld, men det er hjemmelagede premier 🙂 Jeg strikker mye om dagen, og pusler med litt andre ting i tillegg, så som dere skjønner: ingen trenger akkurat vente seg reise-gavekort eller store pengegevinster 🙂 Så hva går konkurransen ut på? Vel, dere bør først gå til innlegget om “frogging” (“Frogging i Bergen”). Så vet dere hva frogging er.

Konkurransen går ut på å ta et morsomt frogge-bilde og sende til meg på mail, og legg gjerne igjen en kommentar her på bloggen som har med frogging å gjøre:  Send til: [email protected] Jeg vil plukke ut de 2  fotoene jeg synes ser morsomst ut og  legge de ut her,  for avstemming 🙂 Det bildet som vinner får en plass i solen, og en hjemmelaget premie. Kom igjen! Kast dere på! Om ikke for å få den lekre premien jeg har lovet, så gjør det fordi det er MORO å ta sånne bilder, man får seg en god latter selv mens man holder på med fotograferingen, og når bildet kommer hit til meg, så er det mange andre som får seg en god latter også 😉


Det kan være sånn…… eller..


…sånn…  eller hvordan du måtte ønske. Det er bare fantasien som begrenser 🙂 Det viktigste er at man er litt “froskete” 😉

FRiST FOR INNSENDING AV FROGGE- BiLDER: Mandag 15. oktober

 

4 kommentarer
    1. Siv: ÅÅÅ så koselig å høre. Har fått noen tilbakemeldinger av folk jeg kjenner på sms, om at de vil være med. Men ekstra hyggelig med noen av de jeg kjenner bare herfra også. Det kan jo også være en unnskyldning for å ta seg en tur ut i lufta for å ta andre bilder også 🙂 Og så frogge litt samtidig (he, he) Jeg er syk fremdeles. Er bare på sofaen og pønsker ut utformingen på premien 😉

    2. regnbueblomst: Tror jeg lager en litt lang frist, så folk får tid til å bruke neste helg 😀 Skal legge ut en frist så folk for se den, men jeg sier mandag 15. oktober 🙂 Jeg har aldri laget noen konkurranse før, så kanskje noe annet jeg har glemt også 😀 Får prøve seg frem litt.. men mandag 15. oktober er fristen, da har folk fått litt tid til å frogge litt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg