Sutre, sutre..

Veldig lei sofaen her nå.. Vært en tur på jobb,, etter  høsterien, men måtte bare gå hjem igjen. Ikke ferdig med lungebetennelsen, det er noe i kroppen hvertfall som gjør at jeg ikke er helt meg selv.. Hoster og  er tungpustet. Og i tillegg har jeg fått et kjempestort STIKK (også NÅ da!!..), som jeg ikke merket jeg fikk en gang. Er illrødt. Så nå er jeg på vei til legen igjen. Andre gang på en uke..Sånn, det var dagens klagesang.

Ellers vil jeg bare minne om kokurransen under her. Noen tror kanskje det er de firkatene på siden av bloggen som er konkurrasen, men NEI.. Det er innlegget under her, dvs Frogge-konkurransen som er konkurransen MIN 😀 Det andre reklamegreiene og oppgavene på siden her rår jeg ikke med..

Så spørsmålet er: Har du tenkt ut et artig/fint  frogge-bilde du skal sende inn til meg? 🙂

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg