“To frog- or not to frog….”

Det er altså spørsmålet 😀 Går du med en “frog” i magen? Som venter på å “fødes” i løpet av helgen… Æsj, det hørtes veldig ekkelt ut.. Hvis noen er inne på siden min for første gang, så må de titte litt på innlegget som heter “Frogge-konkurranse”, så blir det hele litt mer forståelig. HVis du vil være med i konkurransen, og ennå ikke har fått noen ideer, så kan jo dette være noen tips:

         

Du kan jo kle deg ut? Eller lage grimaser 😉


Eller du kan jo få med deg familie eller venner 😉

        

Du kan “frogge” utendørs eller innendørs… Det viktigste er å se litt froskete ut 😉

Sånn det var dagens påminnelse. Frist for å sende inn bilder, mandag 15. oktober 

 

4 kommentarer
    1. Trille: Jeg håper jo på å inspirere flest mulig til å delta da, med rare nok påminnelser 😀 Jeg har et ganske teit kamera selv altså, må forte meg å ta bildene, pga batteriet streiker med en gang.. Særlig hvis det er litt kaldt ute.. Du kan jo ta med deg noen andre som har kamera 😉

    2. Hihihi. Så artig, altså! Jeg skal som sagt se om jeg klarer å bli nok inspirert av det kameraet jeg har (det går an å slå på av og til – det døde litt på Stetind i sommer), hehe. Kanskje jeg klarer noe med mobilen, men det er jo så vanskelig. 😀

    3. Mima: Så synd! Jeg har fått tilbakemelding på at noen skal prøve å være med, og jeg driver å forbereder den hjemmelagede premien, her jeg ligger og er syk fremdeles. Så har noe hyggelig å drive med mens jeg er syk 🙂 Mitt kamera kvelder snart også, må få kjøpt nytt, så flittig fotograf som jeg er 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg