Nå skal jeg slutte å mase snart.. ;-)

Jeg lover at dette blir siste gangen.. Kanskje… At jeg må mase litt 😀 Vil bare minne om at i morgen er siste frist for  sende inn bilder til frogge-konkurransen 🙂 Hvis du lurer på hva konkurransen går ut på, må du lese innleget som heter :” Frogge-konkurranse”: Der står det greit beskrevet 🙂 Lurer du på hva premien er, så er den også på et innlegg som heter “premien som venter småfroskene”. Alle kan delta så sant de har et kamera, og en kropp som kan sitte i froske-stilling. Så kast dere rundt, ta et lite bilde, og send til meg på mail: [email protected] innen mandag 15 oktober, skal vi si midnatt 😉 Jeg plukker ut et par-tre bilder som jeg synes er morsomme, og så får folk stemme på hvem de synes er artigst etterhvert.  Dette er bare for å lage litt moro i hverdagen, og beklager bare hjemmelaget premie, men jeg håper den kan friste noen til å være med likevel 🙂

Dette er en frosk som ber om at du blir med 😉

2 kommentarer
    1. … det er jo denne tida!!! skulle få søsters til å hjelpe meg, men nå er hun på kamp, også skal jeg spille konsert etterpå! MEN jeg skal skrive det ned NÅ, også håper jeg at jeg husker det til i ettermiddag!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg