Og vinneren er :

 ” Årets”  frogge-konkurranse gikk, som dere vet av stabelen i uke 42 (dere skjønner nå at det blir ny hvert år, ikke sant? Neida 😀 Tulla!! ;.) )  Jeg har lært noen småting underveis, om det å ha en konkurranse. Har jo aldri hatt det før. Så nå vet jeg litt mer om hvordan jeg må gjøre det. Var mye jeg ikke hadde tenkt på på forhånd, men nå vet jeg. Det kom noen bilder, og jeg synes alle som stilte opp var supersøte, supertøffe, nettopp fordi de stilte opp, for det er ikke bare bare for alle å “spille” en frosk sånn helt uten videre og samtidig vite at mange andre skal se bildene av seg senere. Derfor takker jeg alle deltagerene, og det er mulig det vanker noen småoveraskelser på de som ikke vant også, i ukene fram mot jul. MEN nå kommer det: Den som fikk mest poeng hos alle som stemte, både i kommentarfeltet og på mail var: 

REGNBUEBLOMST!!! 🙂


De som har lagt igjen kommentarer her eller på mail, begrunner det også litt med: god komposisjon, opptatt av å se ut som en frosk, bryr seg ikke om fotografen, hele settingen er fin ute i naturen, grønne klær osv. Så da har jeg den glede av å la REGNBUEBLOMST henge her ut dagen. Og frosken selv: REGNBUEBLOMST: hvis du kan skrive postadressen din på en mail til meg, samme mailadresse som før, så skal jeg sende deg den hjemmelagede premien 🙂 Gratulerer! Vel fortjent.  Du var veldig tøff og kjempe-søt! 🙂


 

8 kommentarer
    1. Lady August: Jeg har laget en til som jeg muligens viser fram, den var veldig morsom å lage, og jeg har begynt tove de i vaskemaskinen 🙂 Aldri gjort før i år 🙂 Jeg striker alt jeg gjør,uten oppskrift, men ser hvordan det blir underveis. Alltid spennende å se til slutt. Fikk alltid høre når jeg gikk på lærerskolen og et av fagene var forming, VELDiG kreativ- pluss for det, men er ikke NØYE nok…. Ja, ja.. Jeg er nøye nok for MEG 😀 og koser meg hvertfall. Hovedsaken det 🙂

    2. regnbueblomst: Ja, morsomt; ikke sant 🙂 Jeg visste det allerede i går, men har vært opptatt og bortreist litt. Men i dag var det greit å f sagt i fra 🙂 Håper du får bruk for vesken når den kommer i postkassa. Den er kjekk og grei til en lommebok og mobil. Jeg sender den over helgen hvis jeg får adressen på mailen 🙂

    3. Mima: Ja, hun gikk virkelig inn for saken 🙂 Og alle hadde henne som nr 1, så det var enstemmig. Både i kommentarfelt og på mail 🙂 Moro! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg