Verdens fineste kunstner var våken i dag

Veldig rart egentlig hvor mye solens spill i trærne har å si. Hvor mye solen har å si for at naturen blir seende ut som den gjør. Hvordan hadde egentlig bladene sett ut, hvis solen ikke hadde vært der sommerstid og  skaffet energien til den lille fabrikken inni der. Hvordan hadde turen hjem fra jobben i dag vært, hvis ikke verdens fineste kunstner hadde vært VÅKEN. For ikke bare endrer solen fargen på bladene, fargen på gresset eller på barken på trærne. Neida, den endrer faktisk på det meste i bildet. Den endrer humøret på syklisten som kommer meg i møte. Den endrer smilet på jenta i kiosken, ved T-banevoergangen.  Dem emdrer blikket mitt og energien min, der jeg går tur hjem fra jobb. 🙂 Den fineste kunstneren av alle har rørt om på paletten sin, splæsjet litt rundt med de forskjellige tubene, og satt opp et staffeli. Så er det bare opp til oss å se bildene, og å tolke dem som vi vil. Det var veldig,veldig naturlig der ute i dag, men samtidig skulle man nesten ikke tro det var mulig, at naturen kunne ordne dette helt på egenhånd.. God høstkveld ønskes til alle som tar en tur innom  galleriet for å se verdens fineste kunst   😉 


 

4 kommentarer
    1. regnbueblomst: Jeg har nettopp kjøpt nytt kamera, og ekstra moro da. Det jeg hadde hadde streiket mer og mer. Batteriene fjaset og ville ikke når det var bittelitt kaldt ute. Enda jeg nettopp hadde ladet dem. Nå kjøpt nytt, Samsung. 16 mg pixler, 10 gange optisk zoom. Kostet bare 1200 kr.. Jeg er ingen fotograf sånn med å lære meg de tekniske tingene, må ha enkelt opplegg. Er mer fotograf på motiv-siden 🙂

    2. regnbueblomst: Takk, takk 🙂 Det var helt herlig å gå der ute i dag 🙂 Hjelper ikke BARE å ha rød regnjakke om høsten, man TRENGER litt sol-lys også :-))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg