Nabovarsel?

Søndagens kaffeslabberas her inne gikk over all forventning. Folk som var invitert kom blide og fornøyde. Noen litt tidlig, og noen litt sent. Og det er hygelig at det er litt fordelt, da er det jo litt sosialt hele dagen utover, ikke sant? Kaken forsvant fort og kaffen likeså, men det spiller jo ingen rolle. Folk hadde med seg både kaffe og noe å bite i utover dagen. Skravla sto høyt i taket her, og det er mulig vi har bråket litt eller at det skyldes at “noen” ,kremt,  hadde spredd rykter om at det var  fest?? Det skjer jo ofte når folk skal ha fest, man ber noen,men det kommer gjerne MANGE flere.  Og når man er voksen så er det bare hyggelig og mer enn hyggelig.  Fordi ingenting blir ødelagt, alt går for seg i ordentlige former og man har det bare kjempehyggelig. Så det skjedde ikke som med ungdommene, hvor hele huset er ødelagt, gardinene dratt ned, noen har stekt egg rett på platene eller tisset på tv`en. Neida, ryktet spredde seg i nabolaget, nesten som om noen skulle hegt opp en lapp (Mima 😉 ).. At hos Frodith var det kaffe-fest! Døren sto litt på klem, og inn strømmet det på med folk, og jeg satt bare i sofaen og måpet litt i starten.. Jøss,kommer alle disse her virkelig inn hit for å besøke meg?  Så tok jeg meg sammen, og nå har jeg pratet hyggelig med alle som har vært innom. Noen har jeg blitt litt bedre kjent med, kan vel regne de som venner og ansikter i oppgangen som jeg vil drikke mer kaffe med. Og noen var kanskje bare på gjennomreise, og jeg ser de aldri igjen. Vel, hyggelig var det uansett. Vaktmesteren ba meg si ifra om at neste gang fikk jeg henge opp nabovarsel på postkassa, og det har jeg gjort, for det er mulig det blir noe GREIER  til helga igjen, og da er han varslet. Og det er forsåvidt dere også:-) Det er bare å komme 😉

 Har du noen planer for dagen?

 

10 kommentarer
    1. Fantastisk festlig.. Åååå så gøy lesning.. Ha en strålende dag, jeg kommer på neste besøk også jeg, bedt eller ikke, for dette var suuuper gøy.. Ha en fantastisk dag!

    2. Riktig god morgen Frodith:)) Var det du som vekket fuglene eller??? Nuvel….Planene idag er å kjøpe maljer til de nye gardinene og så skal sønnen feires:)) Så det blir marsipankake før han stikker avgårde for å møte sin farmor og farfar…utrolig herlige mennesker:)) Nabovarsel er alltid en god ting, da har man sitt på det tørre:)) Finfin dag videre til deg:))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg