Ååå, nå kan du glede deg!!………

Jeg elsker hemmeligheter og  overraskelser!! Det er helt greit å få en overraskelse, men det jeg liker aller best er å lage dem selv. Og i dag, når jeg var på vei hjem fra jobb, fikk jeg se noen som hadde fått en lys ide!! Eller bare rett og slett hadde fått seg en pære i hodet, eller TIL HODET.. Reklamen prøver å si noe sånt som: dress up, vvarm up,light up. Så altså: hodeløse jenter skal nå lyse opp livet vårt framover, med lekre kropper og klær og lampeskjermer til hode skal vi nå lyse opp i noens liv.. Er det sånn det er ment 😉

Vel jeg har mest lyst til å lyse opp i noen liv, på en annen måte. Så her er jeg, og håper å lyse opp med mitt nyfargete røde hår. Neida, det er ikke det som er overraskelsen og det som skal lyse opp litt:-D  Nei, jeg fikk bare en idè på vei hjemover, og nå går jeg og gleder meg til å fortelle deg  den… Og jeg skal gjøre det snart, men ike riktig ennå. SNART. 

Når noen forteller meg en hemmelighet, og ber meg ikke fortelle videre, så er jeg tett som bare det.. Jeg røper ALDRI noe jeg har fått beskjed om å holde hemmelig. Meg kan man stole på. Men jeg er KJEMPE-dårlig på å holde på hemmeligheter og overraskelser som jeg lager selv. Mine nære venner og samboeren ler for eksempel like mye hver jul, av hvordan jeg liksom VIL si noe om julegavene. Ikke det at jeg forteller dem HVA de skal få, men det er jaggu ikke langt unna 😉 Jeg klarer liksom ikke holde det inne, alt det som bobler inni hodet rett oppunder jul.. Det hintes og små-røpes, og jeg prater MYE om gavene, uten å si direkte hva det gjelder…

Så nå har jeg altså en kjempestor hemmelighet, som jeg skal fortelle deg snart, men ikke riktig ennå. Nå kan du bare begynne å bli litt spent, og kanskje glede deg bittelitt… så forteller jeg det senere..Om en liten stund.

Ble du spent nå? 😉 

20 kommentarer
    1. Siv: Det var ONLY som kjører den reklamen.. eller Vero Moda.. Husker ikke.. Jeg skal ikke ha sånn lampeskjerm, det er ikke overraskelsen 😀 Det var bare en liten rar greie jeg så i går, men fikk meg til å fable om LYSE ideer 😉 Kommer snart.. hi hi, kanskje over helga..

    2. Før var jeg SKIKKELIG irriterende-nysgjerrig. Nå er jeg nysgjerrig uten å si så mye 😉 Men nå lurer jeg rimelig mye på hva du har funnet på! Ps. lampeskjermer på hodet?? Er de seriøse?

    3. Hahaha Spenningen stiger!!!!!!!!!!! Nysgjerrig ja – gleder meg 😀
      Hvis jeg har ordnet en gave jeg er veldig stolt av og som jeg gleder meg til å overrekke, Da er jeg sprekkferdig 😀 Kjenner meg godt igjen gitt.
      Ser fram til avsløringen!!!
      Klem 😀

    4. tanjaravn: Kan ikke si det ennå, da blir noe av spenningen ødelagt. Prøver å bygge opp en liten spenning i FOLKET 😉 Men jeg har jo VELDIG lyst til å si det da.. Snart skal jeg nok si det.. Ikke lampeskjerm.. nei ikke det nei..

    5. Liljema: Her må alle smøre seg med tålmodighet 😉 Jeg er jo den dårligste av alle på å holde meg,men jeg skal klare det LITT TIL 🙂 Den som venter på noe koselig venter ikke forgjeves.. håper jeg. Skal bli koselig 🙂 Kommer et lite hint snart i løpet av helga tenker jeg:-)

    6. regnbueblomst: Men nå skal jeg holde på denne lille hemmeligheten helt til jeg bestemmer meg for å si den, snart 😉 Bare glede deg!!

    7. Hehe, jeg synes og det er kjempevanskelig å holde på slikt! Æææh.. viiiil fortelle, vil helst gi julegaver i november, lissåm;-) Og ja, det er deilig med nyfarget hår=)

    8. Lady August: Ååå, takk for det 🙂 Var jo i går og freshet opp. Det var så deilig. Jeg trengte at noen puslet litt med meg. Og føler meg fin nå: Og bra du er spent 😉

    9. Min matgale verden: Det er bra 🙂 Du skal ikke vente forgjeves 😉 Det kommer etterhvert,og forhåpentlig blir du overrasket og glad 🙂

    10. Diva Andrea Nyhus: Nei, ikke riktig ennå… Blir snart.. kanskje ikke akkurat i dag 😉 Men jeg tror det blir veldig moro, og at noen blir glade 🙂 Ååå, nå sa jeg det NESTEN 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg