Dette er ingen ulv-ulv – her er avsløringen av overraskelsen :-)

Dere husker kanskje eventyret, eller mulig det var en fabel egentlig.. Om han som løy om at det kom en ulv for å ta sauene hans (Peter)? Og han løy litt for mange ganger… Ingen trodde på han til slutt.. Jeg drev med litt narrerier her forrige uke, for å prøve å pirre og gire opp stemingen litt her, fordi jeg hadde en overraskelse jeg hadde kommet på, som jeg synes var veldig morsom. Jeg sa bare jeg HADDE en overraskelse,men ville ikke si hva det var, og dette gjentok seg et par ganger. “Ulv! Ulv!!” . Noen var kanskje innom og leste om det, og ble litt smånysgjerrige. Vel, her kommer avsløringen, og det er ikke ulv denne gangen 🙂 men noe helt annet som jeg håper dere synes er hyggelig og moro.: 

Jeg har ikke barn, jeg gleder meg til jul- på en litt barnslig måte til tider. Samtidig som jeg ikke feirer jula så voldsomt egentlig, så elsker jeg førjulstiden og akkurat julaften. Å gi bort gaver er min favoritt, og jeg liker å lage dem og liker å se venner og familie få gavene mine, og se hvor glade de blir. For det blir de. Ikke fordi det er favorittønskene de fikk fra meg kanskje, men fordi jeg har laget dem og fordi jeg tror at de fleste gangene så TREFFER jeg også med det jeg har laget. På julaften har jeg alltid vært et sted med barn, og de og JEG har ligget under juletreet og gravd i pakkehaugen. Nå er de fleste voksne, men de elsker fremdeles gaver, og det jgøre jeg også. Men i år har jeg noe spesielt f på gang angående førjulstiden, fordi jeg har en blogg. Og fordi jeg har lyst til å gjøre noe spesielt i denne tiden. Samboeren er ikke innteressert i julekalender, så derfor har jeg bestemt at det blir DERE SOM FÅR JULEKALENDER I ÅR!  :-). Og det virker som det er en lur ide jeg fikk, fordi jeg har sett,  ETTER jeg fant det på, at folk er jo kaldender-gale innpå her? Ikke sant? Jeg skal komme tilbake til hvordan det skal foregå alt sammen  også  , men jeg tar en liten gjennomgang her nå også: 

 

Som med barn, så må dere dele. Det blir åpnet EN luke hver dag, og det befinner seg bare EN ting bak den luken. Det vil bli et slags kodeord, som de som vil være med i trekningen må si på en kommentar hver dag. Er det mange som blir med, trekker jeg. Hver dag!! 😀 Den som blir trukket og vinner, sender meg postadressen sin i meldingfeltet eller på mailadressen min:[email protected], så vil de få en kalendergave 🙂

Det er hjemmelagete ting, for det meste strikkede ting 🙂 men som i kalenderne generelt er det HELT UMULIG å vite hva man får. Det dukker bare overraskende opp i postkassa di, på ORDENTLIG!! Kanskje er det sjokolade også.. Man vet aldri..Snakkes nærmere om opplegget (30.november  :-))

Så da håper jeg mange vil være med på julekalenderen min. Dette gjør jeg kun fordi det er kos, fordi jeg gleder meg til jul, fordi dere alle er veldig snille og fordi JEG er litt snill også 😉 

GLEDER DU DEG NÅ? 😉

23 kommentarer
    1. livetsgrusommeironi: Hva er yndlingsfargen din? 😉 Bare sånn at jeg vet.. Jeg kommer med litt mer info om opplegget den 30. november. Og det vil stå litt småtterier for hver dag. Jeg gleder meg VELDIG selv da 🙂

    2. Siv: Klart du skal være med!! yuhuuu!! Alle som vil, blogg eller ikke blogg, venner og bekjente eller bare folk som stikker innom. Alle kan være med! Blir moro 🙂 Forklarer mer den 30. november, og starter 1. desember morgen. knis..

    3. whatwouldnemido:Fint du gleder, gleder gleder deg 🙂 Det er litt sånn ikke gi etter for novembermørket som setter i gang dette RUSHET, nekter å la det få overtaket liksom 😉 Jobber i motbakken med gaver og smil i stedet for pisk og sopelime 😀 Ja, da er det bare en uke til 1. desember. Hva er yndlingsfargen din? 🙂

    4. Lady August: Hvis du tar trippel salto for en twist, så regner jeg med trapes-kunster for disse kalendergavene, he-he 🙂 De er jo LITT større enn en twist mener jeg ;-D Ha en fantastisk fredag, snart lørdag vettu 🙂

    5. Lady August: Ja, jeg regnet litt med deg da, hi-hi, vi er litt kalender og jule-gale begge to tror jeg, og så jo du hadde et innlegg om julekalendere og sånn 🙂 Så i år er det hvertfall EN 😀 Jeg har ca 10 gaver klare allerede 🙂 Ååå, blir moro. Som sagt mye hjemmelaget. Håper dere vil like det 🙂

    6. Diva Andrea Nyhus: Så koseilig du synes det. Jeg har noe som er som skapt for å vinnes av deg en av dagene 😉 Så håper du blir med når jeg starter opp for fullt 😀

    7. Mima: Så bra du likte det 😀 Jeg har gledet meg SÅNN til å si det!! 🙂 Det er jo hjemmelagete ting det meste, men håper folk liker det. Og om man ikke liker det, så kan man jo gi det videre til noen man kjenner 🙂 Det er jo mest for moro 🙂 Bra, da vet jeg noen som vil delta (knis)

    8. Woohooo! Så artig, Frodith, og jeg skal delta hver eneste dag jeg! *Fingrene tapper ivrig på bordkanten pga spenning* 😀
      I fjor, på bloggen jeg hadde da, så hadde jeg konkurranser og give aways i desember, noe jeg dessverre ikke har råd til i år. Irriterer meg. Godt jeg kan glede meg over din kalender! : )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg