Nå skal vi åpne julekalenderen. lukk opp og kom inn ;-)

Så, i dag er det blitt 1. desember, og nå starter min julekalender. Alle som vil være med i trekning av dagens julekalender-pakke, må bare skrive dagens kodeord:” GOD JUL” i kommenarfeltet. Står det altså GOD JUL, som en del av kommentaren din, blir du automatisk med i trekningen om julekalendergave 🙂 Man må få gjort dette før kl 22 i kveld. Da trekker jeg en vinner. Jippie! Og siden du er så snill,blir det trukket en ny pakke i morgen 🙂  Når du skriver kommentaren GOD JUL, og VIL være med i trekningen, må du også skrive mailadressen din i mailadressefeltet,så jeg kan få tak i deg og varsle at du har vunnet, hvis du ikke har blogg selv. Og mailadressen er det bare jeg som ser.. Jeg vil si i fra hver kveld i tillegg hvem som har vunnet, og den som vinner må skrive POSTADRESSEN sin i mail til meg: [email protected], slik at jeg får sendt ut kalendergaven 🙂 Hjemmelagede premier for det meste. Lykke til! 😉


Ps! Det hjelper ikke å skrive MANGE kommentarer, jeg legger bare EN fra hvert navn i “hatten”, og trekker så en vinner 😉

38 kommentarer
    1. Merethe: Litt usikker å om det er min gode boble-venn som er innom og ønsker GOD JUL, men regner med det, hvis ikke blir det vanskelig for meg å få sagt fra om du vinner 😀 Hvis dette er en ukjent Merethe, for mailadressen mangler.. Men jeg kommer jo tilbake i kveld, med navnet på vinneren. Så vi tar det derfra 😀 Jeg noterer meg Merethe, og legger deg i hatten med de andre, begynner å bli en fin liten samling oppi der nå 😉

    2. Siv: Velkommen Siv, det er så hyggelig at du er innom her ofte, liker det jeg vet du 🙂 Og jeg noterer meg deg, og legger hele deg i hatten 😉 og trekker i kveld. Det blir veldig moro å trekke i kveld 🙂

    3. Kristine: Og der var du jammen meg du også 🙂 Så bra!! Du er med med hele EN lapp, ha ha 🙂 og oppi hatten med deg 😉 Vet hvordan jeg får tak i deg, om du vinner 😉

    4. Mathilde: Der var du ja, og du titter nok innom i kveld for å se om du har vunnet, hvis ikke blir det jo ikke vanskelig å få tak i DEG, om du skulle vinne 😉 Jeg legger deg i hatten, sammen med de andre her 🙂

    5. Tove: God morgen, og velkommen til meg. Nå legger jeg deg i hatten 😀 så får vi håpe du vinner en hjemmelaget ting fra nissen 🙂 Trekker i kveld, så du er velkommen tilbake da, eller jeg sier fra hvis det blir deg 🙂

    6. vaniljeogpepper: God morgen til lille-Vanilje, eller lille vet jeg jo ikke om du er, selv er jeg 178 cm ;-), men god morgen uansett 🙂 Ååå, jeg er så glad for at folk vil være med i kalenderen min, veldig moro 🙂 Jeg har en kjempestor fin hatt, som jeg legger alle lappene i, og så trekker jeg i kveld 🙂 etter kl 22, og du er herved lagt i hatten 😉

    7. Nemi Rebella: God morgen 🙂 Da legger jeg deg rett ned i HATTEN her, knis, sånn-der var du på plass… Jeg vil så gjerne at dere skal vinne ALLE SAMMEN, får håpe du vinner en dag 🙂 Det er så moro dette, skal pakke inn flere i dag. Og kanskje kjøpe noen julegaver også, orker ikke LAGE flere av de. Da sees vi senere i dag, til trekking. Ha en fin dag, var det ikke i dag juleverksted i garasjen din?

    8. Diva Andrea Nyhus: Ja, sovet godt, da jeg omsider sovnet… Ble jo så yr med tanken på alle gavene som skal deles ut, og da et par sa god jul rett over 24, var jeg jo helt gira 😀 Jeg har skrevet noe om det her før, men jeg har som sagt brukt nevøer og nieser som alibi for å ligge å rote i gavehaugen på julaften, nå er den yngste 16 år, og jeg kan umulig bruke de som alibi. Det er JEG som elsker gaver, mest å gi faktisk, men hele GREIA er bare moro. Nå har jeg lagt deg i hatten Diva, glad du er i form igjen 🙂 Håper du får en fin dag, jeg trekker første gaven i kveld, og sender i morgen.Skal bli moro det 🙂 Håper folk blir glade!

    9. whatwouldnemido: Du er kreativ og flink K, vi klarer dette 🙂 Jeg har strikket på meg scene-betennelse (nesten) i forkant i stedet for 😀 Nå gjenstår noe innpakking, og kanskje et par laginger til, så er det hele i boks. Jeg gleder meg til dine. Du får sprengjobbe i helga, så ukedagene på skolen blir levelige 🙂

    10. livetsgrusommeironi: Der var du ja 😀 Så bra. Jeg har laget lapp på navnet ditt, og lagt deg i hatten 😀 Trekker i kveld,og avslører dagens vinner. Det eneste jeg IKKE avslører er pakken, den må dere pakke opp selv, den som vinner,å se selv 😉

    11. Ideatroll: Du er hvertfall med i trekningen ja 😀 Skal trekke i kveld nissen, vet du… Han jobber hardt, og må se alle som har lyst først. Men du er lagt i hatten trollet, og blir det deg som vinner har jeg noe som passer fint, tror jeg 🙂 Regner med “unga” blir glad for gaver i posten uansett 😀

    12. ladyaugust: Var så vidt jeg klarte å legge meg vettu..Fikk nesten ikke sovnet, men til sist.. Så her er jeg igjen 😀 Skrive opp alle inkomne på lapper,legge i hatten… Ååå, nissen er kjempeglad vettu, pakkene roper fra papiret sitt: “Jeg vil DIT” 😉

    13. Kjempespennende og kjempegøy! 🙂 Men jeg blir som nevnt litt svett når jeg tenker på at jeg liksom skal skrive 23 kalenderinnlegg til… Vil jo helst at kalenderen skal bli både variert, kul og BRA :-S Har laget meg en liten “kalenderinnleggs-idebank” da. Ordner seg nok!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg