Dagen før dagen…

Nei, det er ikke dagen før julaften.. Ikke er det dagen før nyttårsaften eller 17. mai, eller noen slike store høytider. Nei.. Men dette er en NY “dagen-før-dagen”- dag 😉 Det er dagen før julekalenderåpningen begynner. Jeg sitter med denne haugen som du ser, og noen er ennå ikke pakket inn,  og bare gleder meg som ekte nisser kan, til å fordele de utover alle 24 dagene, til forskjellige kanter av Norge forhåpentligvis. Og noen går kanskje også utt av landet faktisk 🙂 Så dette er bare en liten påminnelse om hva som venter deg i morgen,hvis du er riktig snill og grei,natten igjennom. For fram til nå, har alle i blokka /på bloggen vært skikkelig snille, og jeg har kost meg med hver og en i høst. Så jeg skulle ønske at alle som blir med trekningen for hver sin gave, og noen får kanskje også to, hvis de er riktig heldige 🙂 Det eneste du trenger å gjøre om du vil være med på julekalenderen min er bare å møte opp her i morgen tidelig. Da kommer resten av forklaringen og infoen. 

 

Da sees vi i morgen tidlig til kalenderåpning og litt gløgg kanskje 🙂 Jeg gleder meg!!!!

8 kommentarer
    1. Siv: ja, blir bra i morgen. Nå er jeg i datafri sone igjen. På nettbrett. Er så gøy å kunne bruke uten internett, men telenettet. Jeg må dra en del ut av heimen om dagen, men det hindrer ikke at jeg kan være på bloggen, og det er bra. Ja, da sees vi til kalenderåpning i morgen og alle dager fram til jul, he he…

    2. vaniljeogpepper: Ja, nå har du endelig flyttet inn i min blokk, eller jeg har kanskje flyttet inn i din
      🙂 Hyggelig er det hvertfall. Du har lest innlegget mitt? “Min lille blokk”? 🙂 Ja, da får du bare fortsette å være snill utover dagen, og melde deg hos nissen i morgen tidlig, så får du se hva nissen har på lur 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg