3. desember- dagens adventkalender- luke skal åpnes

Så, i dag er det 3. desember, jeg er på jobb, og nå tror du vel at som i  forigårs eller i går skal du bare si GOD JUL, eller ” du skal ikke skue nissen på håret” eller noe sånt rart… men NEI… I dag må du også jobbe litt 😀 Ikke så voldsomt til jobb da… Du skal bare  gjennom en liten rebus, og det ordet du finner ut av å løse rebusen, DET er kode- ordet du skal skrive i kommentarfeltet 🙂 Jeg må jo utfordre dere LITT.;-) Ordet er et sammensatt ord på 10 bokstaver, og det skal ikke være så vanskelig eller?…


Klarte du finne ordet? Skriv det i kommentarfeltet før musene på låven rekker å si noe…

  Man må få gjort dette før kl 22 i kveld. Da trekker jeg en vinner. Jippie! Og siden du er så snill,blir det trukket en ny pakke i morgen. IGJEN 🙂  Når du skriver kommentaren , og VIL være med i trekningen, må du også skrive mailadressen din i mailadressefeltet,så jeg kan få tak i deg og varsle at du har vunnet, hvis du ikke har blogg selv. Og mailadressen er det bare jeg som ser.. Jeg vil si i fra hver kveld i tillegg hvem som har vunnet, og den som vinner må skrive POSTADRESSEN sin i mail til meg: [email protected], slik at jeg får sendt ut kalendergaven 🙂 Hjemmelagede gaver for det meste.  Lykke til! 😉

Ta deg gjerne litt grøt på vei ut 😉

32 kommentarer

Siste innlegg