Åpning av luke nr 4 i julekalenderen- sleng deg med i konkurransen :-)

 

 

Da er vi kommet til 4.desember…

Å ja… Du kjente igjen denne “logoen” og tenkte HERLIG, nå skal jeg bare raskt og gæli skrive inn et ord igjen, som Frodith gir meg, rett i boksen, og ferdig med det.  Men neida… Sånn var det ikke… Nå er det en aldri så liten rebus på gang igjen, dvs du må finne ut av ordene under her: sette de sammen riktig og skrive det i kommentarfeltet. Jeg er glad i sånn ordkaos, selv, og ser ofte fort hva det kan bli. Men jeg skal ikke lage det altfor vanskelig, du må øve deg litt… Så kan det heller bli litt vanskeligere nærmere jul…. Hjelp!! Her kommer rebusen:

Klarte du finne ut hva det betydde?  Skriv det i kommentarfeltet før nissen kommer 😉 Blir det for vanskelig, be om hint…

Man må få gjort dette før kl 22 i kveld. Da trekker jeg en vinner. Jippie! Og siden du er så snill,blir det trukket en ny pakke i morgen. IGJEN 🙂 Når du skriver kommentaren , og VIL være med i trekningen, må du også skrive mailadressen din i mailadressefeltet,så jeg kan få tak i deg og varsle at du har vunnet, hvis du ikke har blogg selv. Og mailadressen er det bare jeg som ser.. Jeg vil si i fra hver kveld i tillegg hvem som har vunnet, og den som vinner må skrive POSTADRESSEN sin i mail til meg: [email protected], slik at jeg får sendt ut kalendergaven 🙂 Hjemmelagede gaver for det meste. Lykke til! 😉

Ta deg en pepperkake når du er ferdig med strevet 😉


 

29 kommentarer
    1. livetsgrusommeironi: Og der kom du inn i grevens tid 🙂 Topp! De sparker og spenner fælt nedi hatten der i dag 😀 Spennende å se hvem det blir 🙂

    2. Thea: Oi ,der kom Thea-mor også, første dag for deg med på kalenderen 🙂 Ja, jeg skriver opp svaret og legger deg i hatten med de andre gale folka her inne. Så trekker jeg opp en av dere fra hatten i kveld 😀 Klem på deg

    3. Siv: Jepp, jeg har noe for alle som er litt faste lesere, HVERTFALL, og en del ekstra også, for det er jo mange dager 🙂 Helt klart en med navnet ditt på her 😉 Så får bare stå på!! 🙂 Du vinner EN av dagene vettu, hvis ikke får jeg sende den opp uansett 😀

    4. “sier vesle musemor til ungeflokken sin” hihihihih – jeg håper jeg vinner, siden du sier at det er noe for meg, hihihihi 😀

    5. “Sier vesle musemor til ungeflokken sin” 🙂 Skreiv en kommentar til, men tror ikke den ble sendte.. Hvis du har den, så post heller den 🙂

    6. vaniljeogpepper: Ja, ikke sant, det er jo bare vis-vas, og det skjønner jo selv små mus-unger.. 😀 Velkommen skal du være likevel, varmt og godt i hatten i dag 😉

    7. ..”.sier vesle musemor til ungeflokken sin : bla,bla,bla..”..noe jeg syntes er teit forrøvrig,jeg syntes de voksne burde slutte snakke babyspråk til ungene sine ;P

    8. “…sier vesle musemor til ungeflokken sin” 🙂 Jeg gleder meg til å se hva jeg vant i går! 🙂

    9. Mima: Ja, ikke sant 😉 skal ikke være så vanskelig her hos meg:-D Håper dagen din blir fin og at du har noen gode planer for dagen. Jeg skal møte venninne etter jobb, og kanskje kjøpe et par gaver. Til julaften 🙂

    10. Diva Andrea Nyhus: God morgen Diva, eller skal jeg si musemor? 😉 Håper du får en nydelig dag. Jeg sitter som VIP på banen… Klarer det jeg 😀 Og i dag på lydløs.. sånn oppihatten med deg 🙂

    11. whatwouldnemido: Nei disse nøttene skal ikke akkurat konkurrere med DINE ;-D he he… Du får prøve å kjenne etter, ER du i hatten? 😉

    12. Hadde jeg giddet å lese komentarene først, hadde jeg ikke giddi å løse den selv! …sier vesle musemor til ungeflokken sin… eller…! ?? …sier selve musemor til ungeflokken sin… 😛 Jeg er i hvert fall SÅ med..!

    13. ladyaugust: Juhuuuuu! jeg legger deg i hatten, litt bedre plass der nå. Tre ute av hatten nå.. Inntil du begynner å melde seg om igjen.. Kanskje?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg