Trekning av kalendergave bak luke nr 4

Julenissen kommer i mange farger og fasonger.. og nå mener jeg i overført betydning.. Hvem som helst kan være en nisse.. ikke bare han tjukke, røde som bor på Nordpolen, og får alle andre til å lage gaver for seg, og knappest tar seg bryet med å kjøre ut disse gavene. HAN kan vi kalle Postmann egentlig. Men ellers kan vi være nisser alle sammen om vi vil. En nisse er pr defenisjon en som gjøre noe hyggelig for noen andre. Nissen kan gi gaver til andre, fysiske eller mentale gaver.  Noen bruker f eks julen til å hjelpe andre. De holder jul for ensomme, rusmisbrukere, gamle og ellers andre som måtte ønske et sted å være akkurat julaften. Dette er nisser spør du meg. Man kan være nisse ved å hjelpe noen i førjulstiden, med smått og stort, uten kanskje å bli spurt om det.. Så altså, det er mange måter vi kan nisse oss på, og gjøre en liten forskjell for noen.

Men nå til dagens nisse 🙂 Det er bare meg, i litt forskjellige farger, og jeg har ikke stort annet å by på i dag, enn enda en hjemmelaget kalendergave. Så samboeren har stukket hånda i hatten igjen og opp kommer  en en av dere…

og det ble: Whatwouldnemido.blogg.no!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Juhuuu!!!!Gratulerer!!Det var jammen bra at du vant 🙂 Nå må jeg bare få navn og adressen din. Skriv den i MELDING-feltet, eller på en mail til meg: [email protected], og en vakker dag i løpet av uka kommer det deisende noe ned pipa,  som Postmannen har med seg 😀 HO, HO, HO!!!

7 kommentarer
    1. whatwouldnemido: Så bra!! Håper du liker den 🙂 Sender du meg postadressen i meldingsfeltet? Er lettest å se når jeg er inne her uansett 🙂 Så skal jeg sende etter jobb i dag 🙂

    2. ladyaugust: Ååå, så koselig å høre du liker kalenderen 🙂 Håper Whatwouldnemido liker det hun får i posten 🙂 Nå er det 4 gaver utdelt, 20 igjen faktisk 😀

    3. Mima: Ja, det var superkoselig at det ble henne 🙂 flott og morsom dame, som jeg helt sikkert møter en dag 🙂 Og i mellomtida får hun kose seg med en kalendergave. Nå har hun hvertfall fått beskjed både her og på melding 😀

    4. Du, takk og pris for alle nissene vi har i samfunnet! Er mange gode sjeler blant oss, som gir av seg selv for at medmennesker skal få det litt bedre <3
      GRATULERER til WWND! Hun er en superdame av en superblogger, og jeg tar av meg hatten, spretter champagnen, og kaster konfetti rundt omkring her! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg