Åpning av luke nr 5 i julekalenderen-

 

Så er vi i gang igjen. Det minsker med pakker. 4 har funnet sine eiere. Og jeg er klar for å sende ut flere, over skog og hei 🙂 Og det er ikke mye du skal gjøre, bare finne svaret på den lille rebusen og skrive det inn i kommentarfeltet, da er du med i trekningen av hjemmelagede gaver hos meg. Du må finne svaret og skrive det i kommetarfeltet før kl 22 i kveld for da trekker jeg vinneren 😉 

  Når du skriver kommentaren , og VIL være med i trekningen, må du også skrive mailadressen din i mailadressefeltet,så jeg kan få tak i deg og varsle at du har vunnet, hvis du ikke har blogg selv. Og mailadressen er det bare jeg som ser.. Jeg vil si i fra hver kveld i tillegg hvem som har vunnet, og den som vinner må skrive POSTADRESSEN sin i mail til meg: [email protected],  eller i meldingsfleltet, slik at jeg får sendt ut kalendergaven 🙂  

Hvis dere synes det er VELDIG vanskellig, he-he, så be meg om hint 😉 

 Da ønsker jeg dere en god dag, og lykke til med kalender-rebusen 😉

27 kommentarer

Siste innlegg