Trekning av kalendergave bak luke nummer 6

Til nå har Merethe, Kjerstisandnes, Kristine, Whatwouldnemido og Vaniljeogpepper vunnet hver sin dag på kalenderen min. Og det er så hyggelig når folk vil være med 🙂 Noen slenger seg med omigjen og det er bare fint. Jeg har mange gaver igjen, og vil gjerne dele ut alle hvis jeg kan 🙂 Jeg er ikke så nissete at jeg BARE gjør dette for å glede andre, å neida… Jeg må bare innrømme at det har vært veldig moro å holde på, som dere vet er jeg en gavehund, det med planlegging, luring, nesten-avsløring etc er jo noe jeg synes er svinaktig gøy selv, og når sant skal sies har dette med å lagegavene vært noe jeg har kost meg med å  holde på med i november. And I`m still working. Og jeg har ingen alver til å hjelpe meg å lage 😀 Men fra spøk til alvor, nå er det utdeling igjen og dagens vinner blir faktisk trukket av den derre alven..Han er spinnvill og sint fordi han ikke fikk lov i går, og han måtte bare få lov i dag. Så her er han, og han har trukket :

 

Og i dag ble det Diva Andrea fra Casahappy.blogg.no. Og det synes jeg var superhyggelig for det har ligget en gave her og bare ropt navnet hennes, så da er det moro når hun endelig ble trukket ::-)  Jippie!! Og Diva kan du sende meg adressen din MELDINGS-feltet? Så skal den gaven finne veien sammen med postmann i morgen den dag 🙂 Detta var gøy!
 

 

8 kommentarer
    1. vaniljeogpepper: Ja, din er på vei. Sendte i dag, tror kanskje du har i morgen. Og Diva får kanskje på lørdag 🙂 Ååå, det er så gøy atte for meg også 🙂

    2. tanjaravn: Det var veldig koselig at det ble henne. Hun er en flott vinner 🙂 Får pakken sin på lørdag tenker jeg. Samboeren må jo hjelpe denne alven, for han er jo altfor liten, men samboeren har gjort en god jobb så langt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg