Trekning av kalendergave bak luke nummer 8

 

Som du kanskje vet, så drikker jeg lite og sjelden. Men i dag har jeg funnet fram Frodiths lille champagne. Etter en uke på kallender-kjøret, med hæla i sofaen og tenna i lap-topen er det jaggu meg på tide med en liten feiring: Det er 16 dager igjen til jul, det et lørdag, det er 8 dagersjubileum på kalenderen, det er 8. dagen, minst, for de kaninene, som har flyttet inn under sofaen min, det er snart 4 månedersjubileum for bloggen min-juhuu, det er snart 5 år siden jeg sluttet å røyke… Ja, sånn kan jeg holde på.. Men egentlig er det ikke disse tingene vi skal feire så veldig.. Nei, nå skal vi feire dagens vinner av kalendertrekningen.Så hvis dere setter dere pent på sakkosekken igjen, dere som er med i trekningen, og ikke flyt rundt her og jag kaniner, de ER døde, og kan dere slutte å leke med de nisseluene mine?? Ja, ja så sitt der å se dumme ut da, nå trekker jeg uansett, og jeg har satt fram glass til de som vil ha Frodiths champagne 🙂  Nå trekker samboeren :

 

 

Den som er dagens vinner og  får gave tilsendt i posten snart er : Tanjaravn!!!!! Juhuu!! Hipp-hipp-hurra! Det er Tanjaravn.blogg.no og hun var faktisk først ute i dag også, så det er nesten litt morsomt 🙂 Da kommer det en liten tingen til deg snarta Tanja-mor 🙂

Og du, du må sende meg riktig navn og adresse i meldingsfeltet, så jeg får sendt avgårde så tidlig som mulig 😉 Eller på mail til meg: [email protected] 

Ha en fortsatt fin kveld! Sees sikkert  i morgen 🙂 

14 kommentarer
    1. tanjaravn: Så bra du er fornøyd 🙂 og fikk du alstå ikke lov å sjekke mobilen i utide?Fysj! For noen folk 😀 Sender den det står Tanjaravn på her da, og håper den passe litt til deg 🙂

    2. HAAALOOOOO… jeg er her… ha ha ha.. Tanjaravn har vært på jentefest.. ble så mye styr hvergang hun prøvde å ta frem mobilen for å sjekke bloggen.. sukk.. folk assa.. skal man liksom være sosial uten å få sjekke bloggen nå og da.. herre min.. jeg vant jo.. WÆÆÆÆÆÆ.. Takk vennen.. og takk alle herlige skjønne venner.. jiippii…

    3. Mima: Ja, håper hun blir glad! Hun får noe litt nytt og uprøvd… Men passer til henne, tror jeg da.. er ikke godt å vite når man aldri har sett og møtt folk, men er vel tanken bak som teller 😉

    4. Wooohooo! *Klapper hæla sammen i en salutt*
      Ååh, håper Tanja får med seg dette i kveld, for hun kommer til å bli GLAD, hehe :))
      Velfortjent gave til en herlig blogger, fra en herlig blogger som ser ut til å ha diverse jubileer i disse dager ;))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg