Et aldri så lite OUTFIT-innlegg ;-)

Sånn, da kommer det et lite outfit-innlegg herfra, det blir kanskje det eneste herfra ever. Tenkte bare dere skulle få se hva jeg hadde lånt av Dorthe 😉 Neida… Denne har jeg strikket selv, og er en julegave. Men hun leser sjelden bloggen, så er ingen fare for å avsløre for henne.. Den er strikket i myk, kjempelett alpakka og skal være en kjole-tunika.. Så jeg har ikke ligget på latsiden denne høsten som dere kanskje forstår.I tillegg til alle kalendergavene har jeg også laget en del julegaver 🙂 Moro har det vært.!! Meld dere på kalenderen min om dere har lyst, den er på innlegget under dette 🙂

 

30 kommentarer
    1. frodith: He-he, jeg ga den til venninnen min til jul, og jeg husker ikke egentlig noe av det bortsett fra at jeg strikket stort sett rett ned, men litt ut fra livet og ned,la ut 😉 Hvis jeg lager noe tilsvarende igjen,skal jeg skive ned litt 😉

    2. Engla: Ja, og den er da strikket uten mønster, bare tar sånn CA på alt.. men la ut LIKT på hver side og sånn da 😀 men ellers ganske på gefylen, he-he
      🙂

    3. dandilion: Veska var en gave i advenskalenderen. Strikket 24 luer, vesker og ørevarmere som folk vant i desember. Bloggfolk for det meste som går rundt med det i dag 🙂 Og tunikaen ble en gave til min venninne til jul 🙂

    4. Siv: Den er så myyyyyk… Har prøvd den selv, men den passer best til min venninne som er veldig TYNN, for den blir BITTELITT bomsete.. for meg..;-)

    5. Det er jo såååå mye å gjøre og sååå liten tid at jeg nesten ikke får tid å kose meg, men nå ligger to hunder her og sover og katten lusker rundt og en gitarist ligger rett ut med pc´n på magen og sjekker ut antrekk til meg på alskens nettsider hehe. Jeg har tent stearinlys og prøver på en akkord jeg ikke kan på gitaren(fint å ha gitarfolk rundt da) Klæmme <3

    6. ladyaugust: Du høres ikke akkurat ut til å være i dvale mange jern i ilden der også 😀 Jeg er også pumpa ferdig skal jeg love.. Sov godt Lady 🙂

    7. Du er en energibunt tror jeg 😉 Jeg har gått litt i dvale, to sorter kake, 12 brett kakemenn og vetikkehvormange sjakkruter, posta pakker, handla litt og spist snop og kaker og jeg er pumpa ferdig. Du er sååå flink! Jeg kunne strikke en stund, men ikke om jeg mista masker, nå går det i sirup, alltid 1000 andre ting som må gjøres først. Sove søtt <3 snnnnart skal jeg hoppe i seng, litt kassegitarspilling og rødbrus haha først bare 🙂

    8. ladyaugust: Du likte den? Så koselig 🙂 Jeg har laget masse i år, både julegaver, og i tillegg alle tingene til kalenderen. Men de er jo mindre og tar kortere tid da 😉 Du blir nok ferdig med sokkene en gang, og du er jo hvertfall ferdig med bakst… Det kommer ikke jeg til å bli 😀

    9. Så flink du er! Den ble kjempetøff. 🙂 Du har tålmodighet ser jeg så det holder. Jeg har ennå ikke festa trådene i lestene jeg brukte måneder på *fillerister meg selv litt sidelengs og opp ned, men nå er jeg for trøtt og i morgen blir det nok ikke tid og mandag er det i alle fall ikke tid og tirsdag er det øving kanskje onsdag :))) Ja kanskje det kanskje, så blir jeg endelig ferdig, tror det hadde vært godt selv om de ble litt…eh..rare på en måte 😉

    10. Liljema: Håper hun blir glad 🙂 fikk desverre ikke sendt din gave i dag, men skjer på mandag. Posthuset VAR plutselig ikke der mer, der jeg hadde planlagt å sende den fra!!

    11. Så fin, og den sitter garantert fint rundt en slank kropp : ) Hun kommer helt sikkert til å bli kjempeglad! Så flink du er, og når du har slikt håndlag med strikkepinner skjønner jeg at du liker å strikke <3

    12. Så nydelig:)) Flinka!! Nå får du meg til å savne strikkingen altså…men jeg har da ikke tid til det…jeg har maling å legge og tapet å snekre…eller hvordan var dette…skal vi se…hihiii:))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg