Trekning av kalendergave bak luke nummer 9

 

I dag er det bare meg her…. De andre to, samboeren og alven har rømt huset, pga alt ståket og ståheien fra dere på sakkoen… så i dag er det bare meg her.. Jeg måtte desverre stenge dere inne i den vanlige sekken igjen fordi naboene begynte å klage på bråket.. Så i dag kommer dere litt banket og forslåtte kanskje, opp av sekken.. Jeg lover at trekkingen er gjort helt rettferdig. Jeg titter IKKE oppi sekken, når jeg drar en eller annen i beinet.. Jeg holder for øya, og stikker bare en hånd nedi sekken.. Og håper en av dere kommer helskinnet opp, og ikke for full av sår fra de andre kjempende.. Håper det er et lite plaster på såret i så tilfelle, at vinneren får en gave 🙂 og de andre vinner en annen dag.. Så!! Og i dag er vinneren, uten noe mer fiksfakseri, enne et digert fyrverkeri, som katten har dratt inn -) Her er vinneren som får tilsendt en gave: 

 

 

Det ble          Siv-      fra http://motionocean-siv.blogspot.no/   Siv er en av de yngste som leser bloggen min. Hun er ei kjernejente, med massevis av meninger, engasjement, stå på vilje, herlig holdning, god sangstemme og herlig humor. Hun har vært med alle dagene på trekningen tror jeg,sådet er kjempekoselig at hun vant. Har en pakke her som passer ypperlig 🙂 Juhuu!!! Du VANT DU VANT!! 

Og du, du må sende meg riktig navn og adresse  på mail til meg: [email protected],    det er vel det greieste 🙂 du kommer vel ikke til i MELDINGS-feltet her ..

Gratulerer Siv!! 

 

 

8 kommentarer
    1. ååååååå så FLOTT slutt på dagen (eller, egentlig START på dagen,, dette ble jo sent!)) Tuuusen takk, mail er på vei! Klem fra meg,hihihi

    2. Mima: Ja, det var deg ja, med alle kilevinkene 😀 og øre-tv-ene, som vi også kalte det der jeg vokste opp 😀 Ja, nå får samboeren trekke DEG snart, så du får roet deg litt 😀 He, he.. Siv har også verdens flotteste røde hår 🙂 Ekte! klikk deg inn å se på håret hennes 😀 Niesen min er den eneste som har like fin farge 🙂

    3. Jeg tror jeg ga noen et par kilevinker og noen kloremerker der jeg kjempet for å bli valgt, men jeg har heldigvis ingen slike selv, hehehehe!
      Super-Frodith, det er deg :))
      Gratulerer så mye til Siv med den fine stemmen, og massevis av meninger! :))

    4. Tanja: Så koselig at du liker det, blir glad av sånne komplimenter 🙂 Jeg koser meg jo fælt sjøl med denne skrivinga, og hvis noen andre humrer litt i skjegget også gjør det meg kjempeglad faktisk 🙂 Takk takk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg