Trekning av kalendergave bak luke nummer 10

I dag tidlig fikk dere Rudolf i fanget.. Litt kjemping med røversrpåket, så fant dere ut at Rudolf var en del av svaret, og at han var rimelig rød på nesen.. Vel, han har ikke vært spesielt god å ha i hus her etterpå, etter å ha blitt lagt ut på nettet.. Noen (Vaniljeogpepper) foreslo at han faktisk snuste nissen i rumpa, at det var derfor nesa hans var rød… Svertet av fra nissedrakten liksom… Han ville ha seg frabedt slike spekulasjoner.. Mima mente at Rudolf var rød på nesen men ikke brydde seg særlig, fordi den lyste så fint.. Du skulle sett han DA, når han hørte det: da var det ikke bare nesen som lyste for å si det sånn, men øynene gnistret lyn, og det sa “bling, bling, bling” fra nesen hans… Kristin tenkte han hadde høysnue, og trodde han trengte annen kost/for framover 😀 Vel, vi kan le vi.. Men han var altså så aggressiv her inne i leiligheten at han gikk helt bananas, ville ikke bli latterliggjort på denne måten. I dag hadde jeg satt fram en bolle med lapper med navnene deres på, til en forandring.. Og Rudolf spant bort der, stakk hodet nedi… prustet og peste.. galte og skrek… og opp kom han igjen med hornene fulle av lapper. Jasså, så det var han som skulle trekke i dag.. Tenkte han..

 Dere ser jo hvor sint og lite menneskevennlig han er akkurat her, så jeg avgjorde at HAN kunne ikke bestemme denne lappetrekningen.. Det ville bare gå galt for seg.. Så jeg lot han bare stå i fred en liten stund, så glistet jeg meg vekk., laget noen nye lapper,og igjen er det samboeren som står for trekkinga 🙂

Jeg hører fremdeles han pruster og bærerr seg her… Men med et forsøk på å overdøve han

” HER ER DAGENS VINNER: DET BLE     IDEATROLL”   Hurra!!!!

 Stakkars trollet som gikk 4 timer i bitende kulde i går, en snarvei som ble en langvei, osv. Hun fortjener virkelig en kalendergave!! Og hun hadde bursdag i går 🙂 Hurra for Trollet. Gratulerer med premien og gratulerer med dagen i går 🙂 Jeg har en gave som har ligget her og ventet på å få komme hjem til deg så… 🙂

Og du, du må sende meg riktig navn og adresse på mail til meg: [email protected],     eller skrive den i meldingsfeltet, så sender jeg gaven i morgen den dag 😉

14 kommentarer

Siste innlegg