Trekning av kalendergave bak luke nummer 11

I dag har det kommet så mange morsomme kommentarer at jeg skulle nesten hatt en egen liten premiehaug, bare for de med gode kommentarer :- ) Men det er nå en gang sånn, at livet er av og til urettferdig og full av tilfeldigheter. Så er også denne kalendertrekningen tenker dere kanskje… Dere har slitt, strevd og spydd over de hersens nøttene hver bidige  dag, men har dere fått noe igjen for det? Annet enn kanskje en god latter (?) eller noen vanvittige tanker (?).. Vel, kanskje det er litt premie det i seg selv også: å flire litt av rare barnetegninger (joda det er jeg som har tegnet dem..), hyle litt over noen sprelske kommentarer fra andre som er inne her på besøk eller det  selv å få i gang kverna og spekulere ut noe snadder kommentarer. JEG har ledd mye her inne på rommet mitt, og det er veldig godt for MEG da, så jeg får jo masse igjen, selv om jeg ikke får noen kalendergave 😉 Det var mitt håp, da jeg satte i gang med kalenderen,  at det skulle bli litt moro, og det har det blitt. Takk, så langt. Dere er absolutt med og former kalenderen fra dag til dag faktisk, med deres sprell og apestreker..

Så da satser jeg på at dere koser dere også, selv uten noen kalendergave i hus ennå.. Det som er det fine med denne kalenderen, er at jeg regner med at ALLE vil få en gave til slutt, hvis jeg ikke skullle slumpe til å bli topp-blogger, og øverst på all verdens blogg- lister (* gapskratter høyt og skjærende 😀  *) DA ville det nemlig ikke bli nok til alle.. Men forløpig er det ingen fare for denslags på denne bloggen 😉 Så men litt humor på tapeten vil jeg bare trekke fram noen små gullkorn fra kommentar-feltet:

Igjen er Kjersti en av bidragsyterne på det feltet, hun har jo også en blogg til å le seg fillete av, så ikke noe i veien med de små grå der : “Du grønne glitrende tre god dag! Ja er det ikke litt merkelig at vi står der stivpyntet i stuen og sier god dag til juletreet vårt?? Og så klager de over at vi ikke har respekt for det stakkars treet?? Her vi står og skraper og bukker foran det?? En skulle vøri 4 år i romjul, og kjint ei jinte som var nesten 5….ja for sånne 5 års gamle jenter kan virkelig slå fra seg, og er veldig grei å ha som livvakt!! ..”

En annen som skulle ta litt “rotta på meg” i dag, var Nemi Rebella, men jeg skjønte nok hva hun sa jeg…SÅ!! og hun hadde helt rett 😉 Her er kommentaren:

 “Arbol con purpurina, buenos dias….”

“Quiero ser quatro por las navidades otra vez, y conosco una chica que casi tenia cinco…”

“Navidad Blanco…”

Hæhæhææhæ… Var det ikke de? Fåkkit…. 😛 “

Hvis noen skulle lure på svarene her, så var det: A: Du grønne glitrende tre-god dag, B: En skulle vøri fire år i romjuln C: I`m dreaminh of a white christmas.

Men altså, nå var vi jo her for trekningen av dagens kalendergave, og øverst på pallen i dag, trukket fra sekken og plassert der oppe er:


Det ble       NEMI  REBELLA   !!!! og denne gaven skal faktisk utenfor landets grenser. Juhuu!!! Moro, får lufta seg litt disse kalendergavene 🙂 Men dette blir den lengst-flyvende gaven 🙂 GRATULERER Nemi Rebella!! 🙂 Og du,kan du sende meg adressen i MELDINGS-feltet, så får jeg sendt deg gaven i morgen den dag :-)Må jo komme fram til jul 🙂 Så nå fikk du litt for god kommentar og litt for at du rett og slett ble trukket ut!!

12 kommentarer
    1. Nemi Rebella: Ja, får håpe du liker den da, litt skummelt dette her og spre tinga sine ut i hele verden 😀 ha, ha.. neida, bare koselig. Du likern! 🙂

    2. Ideatroll: Ja, hun fortjener i bøtter og spann. Jeg måtte tenke litt spesielt her, pga er jo varmt der hun oppholder seg 🙂 Skjerf blir det ikke nei… 😉

    3. Gratulerer til nemi rebella 🙂 Hvor langt skal gaven fly? Jeg flyr til Kina i morgen – Oslokina 😉 klokken 5.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg