Trekning av kalendergave bak luke nr 12

 

 

I dag har jeg tatt meg en aldri så liten pause, det betyr ikke at det ikke bllir noen trekning nei, og et nytt innlegg til kalenderen i morgen blir det helt sikkert. Jeg gir meg ikke! Men jeg tok meg en liten tur på byen i dag for å spise middag med to gode venninner, kalt PADDENE… Dette skal dere nok få en foklaring på en gang, men ikke i dag 🙂 Vel, når jeg satt og koste meg med paddene, fikk jeg ikke store sjansen til noen langt og saftig kveldsinnlegg, så i dag blir det bare litt reprise av noen gamle bilder, samt noen gode kommentarer fra dere som pryder siden. I dag skulle vi fram til to ord, som var svar på de to spørsmålene. Det har kommet med flere og flere egentlig, og jeg har fått mange svar i dag, og alle klarte det rimelig fint 😀 Som jeg sa til Diva Andrea: “Du kan din Snikker Andersen…”

Her er noen av kommentarene lett oppsummert :

Vaniljeogpepper:

 1. Snurrebass (må ikke forveksles med guttas ‘you know what’ ;#

2. Rotter #fra ”på låven sitter nissen”…å er det ikke på tide for han å bevege seg litt ut av låven nå ? ;#

 

Kristin:

 “Holdt på å bli en skriveleif her, da jeg i farta tasta “snurredass”! Ungen hadde sikkert syntes at det var morsomt å få 😀 Men det hadde blitt litt av en jobb på Snikkern da gitt, så det var nok greit han holdt seg til å spikke en snurreBass 😀 Og så var det de ekle rottene som skotta på nissen da. Skjønner godt han ble irritert! Hadde trua med katten jeg også, hvis rotter satt rundt meg og kikka på meg og var på glupsk jakt etter maten min! Enig med Kristine, padder trives best med andre padder. De der rottene kan pile seg bort!”

Og det med snurre-dassen er veldig sant, tenk dere en dass som snurrer rundt da, full av bommelom-avfall.. 😀 Ææææsj! Nei,før det blir noe eklere, her kommer dagens vinner, som får en hjemmelaget gave 🙂 

Og opp fra den sekken øverst her, som dere alle har ligget og godgjort dere i, hele dagen, der trekker samoberen opp etter beina:)

 

LADY AUGUST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Du vant!! Nå spretter jeg en liten klunk for deg 🙂 Du sier du aldri vinner. Nå vant du, samboeren trakk DEG 🙂 Jippie!! Og dette fortjener vår LADY AUGUST, rocke-damen vår. Og du, kan du skrive navn og adresse i meldingsfeltet? Jeg sender deg gave i morgen 🙂

 

12 kommentarer
    1. Mima: Ja, nå har hun hengt i veldig her, sent og tidlig, så nå var det jaggu godt samboeren trakk henne 🙂 Fint det 🙂 Og jeg hadde jo en gave klar som bare ventet på henne 🙂

    2. ladyaugust: Kan ikke seg snurten av regn jeg over det hodet, så bare lever en lotto også du. Har faktisk møtt noen andre i dag, som også sa at de holdt over svarene fordi de ville klare det selv 🙂 God innstilling det 😀 Ja, denne var fortjent, du har stått på skikkelig også 🙂 Gaven kommer i morgen, og jeg håper og tror den passer fint til deg 🙂

    3. JIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIPPIE !!!!! JEG VANT!! Tuddelitu-damdidei-og-tralalalalei :DDDD Jeg hadde nesten gitt opp(da jeg ikke er av den tålmodige sorten hehe) men kalender´n din er så spennende og sitter alltid å holder for svarene til de andre fordi jeg elsker å gjette 😀 Tror jeg må levere inn lotto til helga for dette lover godt. Har ikke vunnet siden jeg var liten og nå både hos deg og Tante Jul, goshavmeg kanskje regnskyen min har flyttet Klæmmevarmt <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg