JUUUUL!!!!!!!!!!

Jeg har ikke julesstjerne i vinduet.. blomsten altså.. Vel, jeg har egentlig ikke annen julestjerne i vinduet heller, adventsstjerne heter det kanskje.. Jeg har ikke nisser på kjøkkenet..eller i stua hvertfall ikke ENNÅ.. Jeg har ikke bakt noen julekaker.. Heller ikke har jeg vasket og satt opp fuggelband.. Jeg skal ikke spise ribbe til jul, her i mitt hus hvertfall. Jeg har ikke syv slag kaker, og ikke har jeg laget marsipan. Jeg har ikke pusset sølv,  ikke skrevet julekort, og for å si det rett ut er det veldig rotete her.. Men jeg har julekalender, på bloggen min, og, jeg legger mye i akkurat julegavene og julegavedagen- ja, akkurat : julaften ja. Og i dag har jeg fått flere gaver i hus, gleder meg til i morgen da jeg skal på julemarked i Oslo sentrum med søsteeren og da jeg kom hjem i stad, lå det et koselig julekort til MEG, fra Diva Andrea, of The  Casa Happy 🙂 Det var koselig det. Julekort fra en bloggvenn. 🙂 Kjempekos å få etter lang dag på jobb 🙂

 Vil i samme slengen,mens jeg har dere her minne om at dere kan være med på julekalenderen min 🙂 Les innlegget under, så skjønner dere. Jeg trekker vinner kl 22 😉

 

10 kommentarer
    1. casahappy: Det var superkoselig, for meg som er så lite julete, så er jeg jo VELDIG julete på andre områder 😀 og kort er megahyggelig å få uansett når på året. Nå må jeg trekke kalendergaven. Innlegget er gjort klart, må bare trekke vinneren og sette inn 😀

    2. Støvkorn: Ja, jeg skal til søsteren min julaften, og vi drar kanskje på et juleselskap i løpet av romjula, ellers er det ganske julefritt her 😀 Men blir godt med fri, og lange, late dager 🙂

    3. Jeg har ikke baka, men gubben pyntet med nisser første helgen i desember. Men det er nok det meste som skjer her i huset, godt vi blir invitert bort på julaften ^^

    4. Nemi Rebella: Ja, det var koselig 🙂 og om noen dager har du noe koselig i posten også. sendte i går 🙂 Ja, det blir jul uansett, og jeg og samboeren feirer ikke så veldig 🙂 Koser oss på vår egen måte 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg