trekning av kalendergave bak luke nummer 16

I dag tidlig lovet jeg alle å komme ut avv sekken, da det blir så mye spetakkel, knuffing, sparking når dere oppholder dere oppi der.. Sekken har sprukket EN gang, og ble erstattet av en sakkosekk-potet i noen dager.. En dag havnet dere i grøtfatet av alt kaoset, og det var klissete og ekkelt rundt overalt her. Jeg må jo ha et sted å HA dere, etter dere har vært inne her og meldt dere på, jeg trekker dere jo opp av en HATT, en SEKK,eller en BOLLE for å få et mest mulig rettferdig system 😉 Nå var det flere som i dag tidlig tenkte at siden det var plassert en sofa her inne, så var dagen reddet og dere kunne bare ligge å “slange” dere der  hele dagen, mens jeg var besøk hos min mor… Ja, hadde det enda vært så vel… Men, jeg begynner å kjenne dere nå…” Når katten, nissen eller kalender-piken er borte, så danser musene på bordet”, er det ikke det man sier? Eller de danser i sofaen… Og det tok jeg ingen sjanse på…. så jeg bandt et lite blått bånd rundt hver og en av dere, og hang dere i treet for å holde dere atskilt.. Jeg var også litt redd dere skulle “ta for dere” av kakeboksene,som dere gjorde nok innhugg i igår.. Så treet var eneste muligheten. DET hadde dere ikke regnet med det!! Ikke sant? 😀 Her henger dere så fint til pynt..


Så siden det blir så mye styr for meg, å få samlet dere nede her igjen og velge ut en av dere, så blir det heller den som selv klarer å komme seg løs, og nå fram til gavesekken først:” Er dere klare? Gjør dere klar til å rive dere løs!! Klar-ferdig-GÅ!”

 Neida, er jo ikke sånn det kan foregå… så dere får bare henge der til pynt… Jeg har nemlig laget noen lapper i stedet for, og puttet i en bolle.. Og opp av den trekker samboeren nå: og det ble:  

 MIMMIMOR              Hurra-hei-og- hopp!! Du vant! En hjemmelaget gave er på vei til deg, i løpet av morgendagen 🙂 Ta deg en slurk gløgg, så feirer vi litt utover kvelden. Men holdt hodet klart, og send meg en melding i meldingsfeltet, med navnet og adressen din, så jeg får sendt gaven til rett sted 😉       Gratulerer!! 🙂

14 kommentarer
    1. Ideatroll: Det er trollet sitt det!! 😀 Men i morgen vet du,ny luke, nye regler.. blir verken bolle eller lapper kanskje.. hvem vet.. Det dukker bare PLUTSELIG opp nye ting i denne hjernen skjønner du 😀

    2. Thihihi jeg har sneket meg ned uten at du merket det, og gjemt meg på baksiden av treet, sånn at jeg får et forsprang neste gang… jeg skal nemlig rote i lappene og sette mitt navn på alle sammen når ingen ser på 😀

    3. whatwouldnemido: Jeg tror ho sover… Ikke hørt et pip ennå 😀 eller et ho-ho-ho… Hører ho snorker borti gangen her… Zzzzzzzzzzzzzzzzz…..

    4. cassandraen: Henger der i morgen nei?? Kom bare tidlig, så tar vi en kaffe helt stille og rolig ved bordet, før de andre kommer. Du skal få slippe å henge der uansett 😀 En dag på treet er nok.. ha en fin kveld Cassandraen,kanskje du vinner i morgen 🙂

    5. Jeg kjemper tappert med å komme meg ned ser du. (Hun i den røde kjolen). Men i morgen altså, da henger jeg nok ikke der ;)) Gratulerer til Mimmimor <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg