Trekning av kalendergave bak luke nurmmer 20

 I dag har musemor vært på tur til nissemor, og der er det nisser i fleng. Treet var pyntet, det er det jeg som har gjort faktisk. Så jeg gledet meg vilt til å se om dere var ferdig med MITT blogg-tre! Vel, siden jeg har vært i Nisse-land, blir det ikke store underholdningen å få HER på bloggen i kveld 😉 Det har jeg nemlig ikke rukket. Dere får bare ta en titt på nissene som min mor har sydd, for noen år siden, og så får dere se det ferdig jyntede puletreet, som dere har vært med å laget pynt til i løpet av dagen 😉


Alle hadde riktige svar i dag, så jeg gjentar bare kort de 6 pyntene vi skulle frem til: engler, hjerter, lenker, flagg, stjerne og kurver.  Og jeg ble så glad for at dere hadde pyntet så fint med dette på treet.. Og her er det ferdige treet:


Dette er jo bare et lite utsnitt av treet… Og etter innspill fra Whatwouldnemido, her er et enda mindre utsnitt over hva som befinner seg i treet deres… Jeg og Nemi-damen har ikke juletre 😀

 
Og nå til trekningen av kalendergaven for 20 desember. Ned i hatten, lua, sekken, og all verdens boller, trekker samboeren min opp en lapp,og på den står det : Nateh!!!! I dag var det du som vant Nateh, det kommer en pakke til deg i posten. Jeg sender deg den i morgen. Vi møtes i meldingsfeltet, så kan jeg få postadressen din 🙂 Hurra for deg!!

20 kommentarer

Siste innlegg