Ei jente med mål og mening – en blogganbefaling på bursdagen hennes :-)


(tegning fra bloggen hennes-ikke mitt verk..)

 I dag er det ei jente som fortjener en liten hyllest 🙂 Jeg kjenner henne ikke privat, sånn i verden der UTE.. Men her inne i bloggverdenen har jeg blitt litt kjent med henne 🙂 Hun bor ikke i “Min  blokk “( les innlegget: “Min lille blokk- 3. november, hvis du lurer på hva jeg mener..) , men i nabo”blokka” (altså en annen plattform..), men jeg går gjerne inn der flere ganger i uka, for å se om hun er hjemme, og for å høre hva hun har å si 🙂 Det er SIV vi snakker om. Hun skriver så lett og ledig, det er en fryd å lese seg gjennom innleggene hennes. Man leser ALT, og man har alltid noe å si etterpå, for hun skriver godt. Av og til synger hun også, og jammen meg kan hun ikke det også. Hun er engasjert i verden rundt seg, elsker å lære nye ting, ønsket seg bare gaver til jul av den humanitære sorten. Ting som kunne gis til noen mindre heldig- stilte, ved at man donerte penger man egentlig hadde tenkt å bruke på henne. Hun deltar på alt som har mening, og selv har hun massevis av dem, og håper at verden skal ta en retning hvor vi tar bedre varre på hverandre. Hun misliker overflatiske ting, og forventer at vi andre også BRYR OSS. Og denne fine jenta har bursdag i dag, og hun blir bare 18 Jeg har sagt det til henne på en kommentar på bloggen hennes, det er håp for framtida når det finnes ungdom som henne 🙂 Jeg vil her høylydt og med skrik og skrål ønske deg: GRATULERER  MED 18-års dagen, Siv. Og til deg som leser dette: ta deg en tur innom Siv, og gratuler henne, hun er absolutt verdt et kjempebesøk 🙂 (bare klikk på Siv, så skulle du komme fram 🙂 )

 Ha en fantastisk bursdag Siv! 🙂

12 kommentarer
    1. Linn Margrethe: Ha en fin helg du også 🙂 Ja, jeg har fulgt med en stund på Siv, hverftfall noen måneder, jeg har jo ikke hatt blogg så lenge selv 🙂 Hun er en unik og fin 18-åring 🙂

    2. mimmimor: Det var jammen bra 🙂 Jeg varslet henne om innlegget mitt, og hun har kommentert her som du ser. Hun ble veldig glad 🙂 Hun er ei flott jente virker det som, og da koselig å gjør noe spes på 18 årsdagen 🙂

    3. Siv: Så fint at du ble så glad 🙂 Jeg hadde laget en cyber-kake med flagg og lys også, men jeg har glemt å sette den inn, og nå er den hjemme på lap-topen.. mulig den kommer i kveld ;-D

    4. ÅH, dette er seriøst den BESTE gaven ever! Du er SÅ god – så utrolig glad jeg ble nå, søte du! TUSEN takk! Du varmer hjertet mitt, stor klem fra meg <3

    5. vanja: Ja, synes hyggelig å lage en liten oppmerksomhet på bursdagen hennes, jeg hadde laget en liten cyber-kake også, men den glemte jeg visst å sette inn 😉

    6. Så hyggelig av deg frodith:)) Takk for anbefaling og hun hadde en fin blogg! Alltid gøy å oppdage nye blogger man vil innom og besøke med jevne mellomrom!
      Ha en flottings dag :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg