Cyber-kake..

Har du spist cyber-kake før? Ikke, vel da er det jaggu meg på tide.. fordi NÅ og fram til kl tidlig i morgen tidlig, kan du nemlig få deg en cyber-kake her for å feire at Siv ble 18 i går, og at Mima ble 41 i dag. Jeg hadde bakt for en stund siden,men glemte å levere kaken til disse damene.. så nå står den her og surner, hvis den ikke blir spist.. De skotske flagget er Siv sin del,hun er halvt skotsk. Og det norske flagget er for dem begge, man må jo ha litt flagg å kaken, og en del lys.. Ble ikke plass til alle årene til sammen, men det får holde med disse. Og når de blåses ut slipper det bli så mye søl. Så da sier jeg bare: Grabb innpå, og hipp hurra for Siv som ble 18 i går, hun fikk litt oppmerksomhet fra folk her inne og det var veldig hyggelig 🙂 Og så er det MIMA i dag. GRATULERER MASSEVIS MIMA, med 41 års dagen, du er storflott 🙂  ta deg litt mer kake 🙂 Så skal du heller få en EKTE til neste år 😉

 

8 kommentarer
    1. Siv: Jeg tror vi liker got å være i 40-åra vi damene her 😀 Du har noe å glede deg til, he he. Men du skal kose deg masse med dine 18 nå en stund først 😀

    2. Phju, jeg rakk det før LadyAugust… Da ble det kake på meg åsså da, sånn flaks 😀 Koselig innlegg til ære for Siv og Mima… Grattis til de begge <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg