En liten tirsdags-utfordring/oppfordring ;-)

Som noen sikkert vet sitter Nemi113.blogg.no/ Nemi Rebella  på sykehuset i Syden-land og kjeder seg. Hun bor jo der nede, og det er ikke noe nytt for henne å være på sykehuset der, men ikke moro å være syk og borte fra familien sin. Når man kjeder seg, så ønsker man seg jo noe å gjøre. Og jeg tror Nemi ønsker seg flust med oppgaver, å fordrive tiden med fra sykesengen. Så min oppfording til de som kjenner henne her på blokka, eller de som har lyst til å muntre henne opp litt uansett kjennskap, er at dere lager noen morsomme spørsmål hun kan svare dere på i et bittelite innlegg, eller skriv til bloggen hennes og still spørsmål, eller fortell en vits. Jeg starter min lille tidlig -på -morgen-vekke-økt  til Nemi med disse spørsmålene: OG Nemi Rebella: siden du var med på den lille spørsmålsrunden min første juledag,vi tar ikke DE om igjen,  her kommer noe litt andre, og jeg vil ha ordentlige svar, så du kan bruke litt tid på dem.. Det kan lønne seg til en annen anledning 😉

 

Ha en fin dag med oppgaver og sånt 😉 Hvis noen andre vil svare på spørsmålene er de hjertelig velkommen også, moro å lese hva folk svarer 🙂
 

 

30 kommentarer
    1. Ann Kristin: Ja, sikkert godt å være litt OFF en stund også, jeg er ikke på FACE, frendeles.. Hvis du kommer på blogg igjen, har du en lesergruppe som står klare 😀 Nå må jeg sove 😉 skal på jobb snart igjen….Sees neste gang 🙂

    2. Det går bra her, jeg slettet meg både her og på face en stund… Ville ikke være online mer 😉 får se om jeg får en ny blogg en vakker dag!

    3. Ann Kristin: Jeg vil jo tro at jeg er en tøff løve 😀 men du så tegningen min, på trikken høres jeg mer ut som en mus.. Men spurv er jeg mest bare hvis jeg har en god grunn til det.. Den var det bare du som skjønte tror jeg 😀 Giraffe er riktig svar ja. Fulgte du med litt her i desember, på kalenderen min? Det var veldig gøy!

    4. Er det ikke en giraff…?
      Hvordan går det? Er du fortsatt en liten spurv? Eller mer en tøff løve? 😉

    5. Ann Kristin: Den ene ja.. Den andre da? 😉 Så hyggelig du stakk innom Ann Kristin 😉 Og alle spørsmålene? De glemte du… Men meksikaneren på sykkelen er bankers ja.. 😀

    6. Anonym: Det var koselig at du synes det 🙂 Det er morsomt å styre litt med sånne nøtter og spørsmål og sånt også da 🙂 Ja, håperd Nemi blir bedre snart 🙂

    7. Så koselig av deg <3 Du er en varm og omtenksom person. Og det er en egenskap du skal være stolt av !! God bedring til Nemi Rebella :))

    8. Siv: Jepp, er giraffe, som går forbi utenfor et vindu… 😀 Gåte eller nøtt 🙂 Nemi har sett den før, tok den på strak arm.. Det var sånt vi drev med før…

    9. Og til Ideatroll:
      1. Et tyttebær med meslinger 😀
      2. En mojito :3
      3. 25-30c = perfekt 😉
      4. Bestemor <3
      5. Selvsagt hadde vi det, de spisse albuene blir mykere av pels :3
      He he, takker snuppa *_*

    10. 1. Zamba, hun er min beste venn <3 Liker egentlig det meste av dyr jeg, alt med pels, slanger, reptiler... 🙂
      2. Gollum! :3
      3. Den er vanskelig, ihvertfall og velge bare en... Tror det får bli Ringenes Herre. Elsker slike episke eventyr!
      4. Tror det må være da vi bodde i huset hos mormor og morfar, og jeg og bestevenninna mi satt bak for huset og huska... på en sånn humpedisse 😀
      5. Go to heaven for the climate, go to hell for the company? xD
      6. Fragglene og Muppet Show 😀
      7. Frida Kahlo og sikkert mange flere...
      8. Lenore, Pondus, Tommy & Tigern, Kollektivet, Pels og poter... maaaange fler!
      9. Hva kaller man en heks i ørkenen?
      Meksikaner på sykkel, sett ovenfra 😛
      Sjiraff sett gjennom ei kameralinse??? 😛

    11. Ideatroll: Ja, flott, jeg er litt dårlig på sånn organisering 😀 Hun er underrettet og kommer til å være litt her tenker jeg 😀 Takk for spørsmål og innspill 🙂 klem

    12. Ideatroll: flott Trollet 🙂 Jeg sender en melding til Nemi at hun leser kommentarfeltet godt, for spøsmålene kan komme til henne på sin blogg, min blogg, eller deres blogg 🙂 morsomt atdu kastet deg på 🙂

    13. Du er så flink til å lage sånne små “happenings” på bloggen din! Og veldig omtenksomt av deg – Rebella’n vår fortjener bare det beste 🙂
      Jeg slenger meg på jeg, med noen spørsmål til henne:
      Hva er rødt med røde prikker? (Nei, det er ingen skrivefeil, det SKAL stå rødt med røde prikker)
      Hva hadde du mest av alt skullet ønske dukket opp i postkassen din på en solvarm vinterdag?
      Hvilken temperatur liker du aller best?
      Hvem har du mest lyst til å møte i hele verden (det kan være en virkelig person, eller en fantasifigur)?
      Tror du menneskerasen hadde vært snillere og vakrere hvis de hadde pels?

    14. Nemi Rebella: Ja, bare bruk tiden, jeg regner med du har nok av det nå, så derfor du kan bli “plaget” litt utover dagen 😀 God-bedring-klem og jage-på -dør-all-dritt–klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg