“Du er favoritten min..”

Tenk om noen sa det til deg eller meg.. Bortsett fra kjæresten, familie eller din bestevenn, hvem er det som sier sånn til en? Og ville det være sunt, om vi fikk høre det i tide og utide? Vel, disse  eller dette som jeg nå skal trekke fram, vil verken bli høy på pæra eller trekke det fram i tide og utide, for å hevde seg. De vil aldri få vite det, men jeg vil vite litt mer om DEG kanskje 🙂 hvis du skriver en liten tilsvarende liste i kommentarfeltet. Så her kommer en liten liste over favoritter av ymse slag: 

Favoritt-mann: Kjæresten min

Favoritt- farge: Turkis og blå-grønn

Favoritt-skuespiller:  Robert Carlyle

 Faovritt-skuespiller, dame:  Angelina Jolie, Dakota Fanning (ung men lovende :-))

Favoritt-trening: Svømming 

Favoritt-hobby: Strikking, foto, blogg (klarte ikke velge en..)

 

Favoritt-plagg: Denne sommerkjolen (kan det snart bli sommer nå??!!)

 

Fovoritt- komi-serie: Big-Bang Theory

Favoritt-sjokolade:  Lindts “mørke” sjokolade med hav-salt

 

Favoritt-land: Skottland 

SÅNN! Det var dagens lille liste 😉 Andre favoritter kan nok dukke opp ved en senere anledning..

 

Har du noen favoritter av noe slag? 

 

31 kommentarer
    1. muumimamma: Herre gud, for noen landherrer. Sånn var det før ja, glad vi ikke vokste opp der borte, eller her for den saks skyld, på den tida 😀 Må visst en tur til Shetland snart også skjønner jeg 😉

    2. Veldig gøyalt med alle ruinene på Shetland også. Alle er uten tak, gamle steinhus, og jeg fikk forklaring på hvorfor da vi var der: de store landherrene i Skottland kastet ut beboerne for å få mer plass til sauene sine, og rev takene av husene for å forsikre seg om at de ikke flyttet inn igjen!

    3. muumimamma: Så koselig at du svarte på denne da 🙂 Ja, hun i Bones liker jeg også 🙂 Og du, GÅ teller som trim, hvertfall i mitt vokabular 😀 og fjelltur HVERTFALL :-)Skottland er landet sitt altså, helt supert 🙂 spennende med alle slottene og sånn 🙂

    4. Favorittmann min samboer
      Favorittfarge turkis, blågrønn pluss varme rødtoner
      Favorittskuespiller er Emily Deschanel fra Bones
      Favoritt trening….eh, neitakk, trener ikke, men går masse og tar gjerne enn fjelltur i ny og ne.
      Favorittmat fårikål og lutefisk, hobby: maling og lesing.
      Favorittland: Norge! Og Skottland og Tyskland på en god andre og tredjeplass 🙂

    5. cassandraen: Morsomt 🙂 Ja, jeg fant også ut at jeg kunne holdt på med mye lenger liste, var litt gøy, og hadde masse mer.. men må jo stoppe et sted 😀

    6. ewymarie: Å så spennende at du var aktiv da 🙂 Jeg aldri vært det.. Bare litt aktiv for meg selv 😉 Liker det godt pga blir sliten på en annen måte,enn ved løping f eks..

    7. Favoritt mann: Kjæresten min
      Favoritt skuespiller mann : Liam Neeson og Mel Gibson
      Favoritt skuespiller dame: Sally Field i hjertet mitt, men mange flere
      Favoritt farge: Rød
      Favoritt trening: Volleyball
      Favoritt mat: Pasta
      Favoritt pålegg: Hvitost
      Favoritt sitat: Alt går om man vil
      Du… jeg har mange favoritter jeg 😀 Men tenker jeg gir meg der;))

    8. Heheheh egentlig burde jeg fått noen til å lage en sånn facebookgruppe “Vi som vil sende Trollet til Barcelona” eller noe sånt – med avstemning og det hele :p

    9. Hihihi jeg trenger fortsatt masse hjelp – ligger på en solid 2. plass, men førsteplassen har også fått noen stemmer i dag.. men jeg drar innpå 😀

    10. Morsomme facts 🙂 Min favorittsjokolade er… nei vent, jeg liker jo ikke sjokolade! Ikke tåler jeg det heller, så det er jo like greit 😉 Favorittårstid: VARMT!!!

    11. ewymarie: Får du svømt ofte? Jeg liker det veldig godt, men blir ikke så ofte.. Bassenget på jobben er litt lite, tilpassset småbarn, så er veldig grunt.. Blir mer løping som trening, selv om jeg liker bedre svømming..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg