Her er jeg-hvem er du?- del 2

Dette innlegget hadde jeg inne i romjula, men da tror jeg noen av dere lå i koma etter all ribbe- og marsipan-slafsinga, fordi jeg fikk ikke inn så mye informasjon som jeg hadde håpet 😀 Skjønner hvis noen ikke vil kommentere, men siden jeg er litt nysgjerrig og  kanskje….trenger infoen til en senere anledning, vil jeg gi folk en sjanse til å svare litt nå i kveldstimene. For nå er dere vel kommet dere av ribbe-sjokket og er i gang med hverdagslivet..?  Kanskje er det kommet noen nye til, og kanskje noen har noe ny info som de vil legge til 😉 Så nå kommer faktisk resten av innlegget slik det så ut den 27. desember, og dere som svarte da (det var faktisk en 8-10 stykker) trenger ikke blunke en gang, men bare legge dere godt  tilbake i sofa-kroken, og finne på noe annet.. Men dere andre… Dere som ikke svarte sist, DERE kan vel kaste dere på hvis dere får lyst 🙂

Her er jeg- men hvem er du:

 

 

Dette er ikke et eksistensielt innlegg, hvor jeg i det filosofiske hjørnet av sofaen sitter  og funderer på hvem jeg er , og hvem du er- EGENTLIG. Jeg sitter ikke i det hjørnet, hvertfall ikke i dag…   Men av og til, eller ikke egentlig bare av og til, men litt hver gang jeg driver med bloggen, så lurer jeg på hvem folka bak de ulike kalle-navnene er.. Altså jeg lurer ikke på de EKTE navnene deres heller egentlig, det er ikke så nøye, men litt mer kjøtt på beinet enn det jeg vet om dere nå. Det er mange som ikke vil si navnet sitt, og det vil jeg ikke selv heller, PÅ bloggen, og det er grunner til det. Så det er altså ikke det jeg er ute etter. Det er mer noen “ufarlige” spørsmål, som bare sier BITTELITT om hvem man er. .  Vi er alle så uendelig mye, og vi får bare vist en liten brøkdel her inne, uansett hvor mye man utbroderer egentlig. Så dette er mer  en liten kort-kort oppsummering på NOE av det jeg er, og så vil jeg gjerne høre kort-kort på NOE av det  DU er. Så vet man litt mer om hvem som sitter rundt omkring 🙂 Koselig om du blir med på denne lille spørrerunden.

1) Når har du bursdag, dato? 2) Jobb, student eller hjemme? 3) Hvor liker du å reise til?  4) Hvilken filmsjanger liker du? 5) Favorittfargen din? 6) Hobby?

 

34 kommentarer
    1. Trille: Nei, denne fikk du nok ikke med deg.. Dypt savnet i jula, du fikk jo ikke med deg julekalenderen min en gang 😀 Men så fint du svarte nå 🙂 Trengte denne infoen vettu, godt å ha til noen senere anledninger 😉

    2. Hihihi. Koselig! Tror ikke jeg så dette, var jo ganske lite på nett i jula.
      1) Når har du bursdag, dato? 25. november.
      2) Jobb, student eller hjemme? Student i permisjon; jobber på sportsbar på Gardermoen.
      3) Hvor liker du å reise til? Storbyer og i naturen.
      4) Hvilken filmsjanger liker du? Komedie, drama og thriller. Elsker Chickflicks!
      5) Favorittfargen din? Lilla, turkis og petrol.
      6) Hobby? Søm, trening, litteratur og foto. 🙂

    3. Takk og i lige måde! Ja det ble en spesiell dag i går og har mange besøkende i dag også;))
      Nå blir det straks å hive seg rundt å dra på jobb!
      Vi blogges <3

    4. cassandraen: Dette innlegget kom litt utpå kvelden i går, og du hadde det nok travelt på egen blogg 😀 for en boost 🙂 Jo, jeg visste noe av det ser jeg, men ikke bursdagen din 🙂 Har fått med meg noe av det andre, på chatting ellers 🙂 Takk skal du ha, nå mangler jeg ikke så mange av de mest FASTE 😀 Håper du har en fin dag 🙂

    5. Trodde jeg fikk med meg alle innleggene dine jeg;)) Men her er litt om meg:
      Jeg har bursdag den 10 Oktober
      Jeg er vernepleierstudent og går 2 året
      Jeg elsker syden og varmere strøk
      Er ganske altetende når det kommer til film. Litt etter dagsformen egentlig ;))
      Min favorittfarge er rød
      Mine hobbyer er blogging, fisking og musikk. Liker også å være kreativ innimellom å lage ting som trolldeig, blomsterdekorasjoner, strikke, brodere osv
      Men det meste viste du kanskje fra før;))
      Klem

    6. 1) Når har du bursdag, dato?
      29.April
      2) Jobb, student eller hjemme?
      Jobb, selvstendig næringsdrivende
      3) Hvor liker du å reise til?
      Storbyer og Hellas 🙂
      4) Hvilken filmsjanger liker du?
      Romantiske komedier, action, Jane Austen filmer
      5) Favorittfargen din?
      Rosa <3
      6) Hobby?
      Blogging og lage teite youtubevideoer 🙂 I hvertfall nå om dagen!

    7. ewymarie: Det er en miniserie i 8 deler. Helt herlig for late søndager 🙂 Oppfølger-serien også bygget på Ken Follets bok heter ” I all evighet” Også mini-sere 🙂

    8. Jeg er utdannet barne og ungdomsarbeider, kan tegnspråk, dersom jeg husker, jobber i bofelleskap for ungdom i tillegg som sekretær ved service og info i kommunen. Vanskelig å velge land, men øyhopping i Kroatia er helt topp. Ungaren ligger også høyt hos meg..

    9. Støvkorn: Jo, du var en av de i koma 😀 Mange som var rimelig rbbe-utslåtte i jula 😀 Jeg vil også til Dublin, jeg driver litt i området der selv, (SKottland, så langt… 😉 ) Fint du kom innom nå, og fint for meg at jeg fikk denne infoen. Hjelper litt å ha litt mer info om folk, ufarlig info 🙂 Men jeg danner meg et lite bilde, og det kan komme godt med i noen sammenhenger senere dette 😉

    10. inneuteferdig: Nei, du var ikke inne på denne i jula, så fint at du kom nå:-) Du er vår-jente du også ja 🙂 Nederland har jeg aldri vært, det kunne jeg tenke meg veldig. Noen spesielle steder å anbefale? Thailand har jeg vært, det var HERLIG, var og gikk i jungelen i fjellområder, og fikk også med oss litt strandliv til slutt. 20 år siden nå. Hadde ikke orket så mye strand kanskje nå, blr litt overkokt og hyper av å sitte sånn.. The Tudors, STOR film. Har hele serien vi, med to av dvd uten norsk tekst, fordi vi bare MÅTTE ha hele serien 😉

    11. Jeg husker ikke om jeg var i koma eller ikke, så jeg svarer uansett 😉
      1) Når har du bursdag, dato? 13 oktober 🙂
      2) Jobb, student eller hjemme? Hjemme
      3) Hvor liker du å reise til? London, Dublin, Barcelona
      4) Hvilken filmsjanger liker du? Romantiske komedier
      5) Favorittfargen din? Lilla!
      6) Hobby? Lese og skrive 🙂

    12. 12 april 71 og vær. Kan ikke bli værre.
      Jobber hos Møller bil og på Tilbords Galleriet.
      Reiser mye til Holland. Elsker å reise til varme strøk. Usa eller Kreta. Kunne tenke meg Thailand.
      Filmer er gode når det er eventyr, eller det er laget film fra fakta slik som Tudor. Liker komedie også.
      Favoritt farge er lilla. Uten tvil er så lilla som jeg kan bli med hvite og grå toner til.
      Hobby, oioioi. Jeg har alt for mange. Leser bøker, trener, elsker oppussing, og dansing. Litt gal rett og slett.
      Husker ikke om jeg svarte deg i julen så her kommer det i alle fall.

    13. Hanne: Ja, ble kloker jeg, kjenner jo ikke deg så godt fra før, så det er fint med litt knagger. Hva jobber du med? Hvis jeg kan spørre om det? 🙂 Øst og mellom-Europa er spennende steder å reise til da, spesielle land? Noe du kan anbefale spesielt? 🙂 takk for at du var med og svarte 🙂

    14. ewymarie: Jeg er også glad i Ken Follet, selv om det blir mest filmene som er bygget på bøkene nå. Har du sett” Stormenes tid?” på dvd. Hel serie. Veldig fin. Og snart har du bursdag 🙂 Og du er førskolelærer ja, litt samme gata vi da, jeg er jo lærer 🙂 Takk for at jeg fikk litt mer kjøtt på beinet her 😀

    15. vaniljeogpepper: Veldig mye koselige hobbyer 🙂 Jeg liker mye av det jeg også, tegning, maling, strikking..sying, jeg kler meg i både svart og alle mulig farger samtidig jeg 😀 Opplevelsesreiser, veldig enig. Jeg og samboeren er mye i Skottland og farter, for å se på slott og natur etc. Dårlig med slafing på strand, der blir jeg helt hyper etter 15 minutter. Var ikke sånn før, men utviklet en lei evne til å kjede meg på strender 😀 Fint med disse svarene 🙂

    16. Helge: Skagen er veldig veldig fint 🙂 Vært der et par-tre ganger. Leid rom hjemme hos folk, bodd på “camping” i hagen hos noen, og bodd på motell. Det er så herlig lys i Skagen. JA, dit skal jeg nok igjen en gang 🙂 Takk for fine svar 🙂 Tur er herlig hobby, både i skog og på fjell 🙂

    17. 1. 22 februar. 2.jobb 3.øst /mellom Europa.4.drama/ kjærlighet5. Rød.6. Mye, lese, skape med hendene, og frilufts aktiviteter…ble du klok av dette? :)))

    18. Her skal du få bli kjent med meg:
      Er født 30 januar
      Er i permisjon fra jobb som førskolelærer.
      Jeg liker å reise til London, Paris, Thailand, Hellas.
      Liker mye forskjellig film. Komedie, Action og Disney : )
      Er mest glad i lyse pastellfarger, hvitt, beige og sort.
      Interiør er min store hobby. Liker også å lese bøker som The Secret og Ken Follet sine bøker.

    19. Husker denne igjen og forsøker med svar nå. 1. 11/3 2. er uten jobb akkurat nå 3. Tja det er mange fine steder f.eks Danmark. Besøkte Skagen i fjor, Anbefales. 4. Filmer som er basert på fakta/dokumentar 5. Lysegrønn kanskje eller blå. Er usikker. 6. Hobby? Turer i skog og mark,skiturer. Er med i ei turgruppe og er på turer med de innimellom.

    20. 1) 2 september. 2) Vikar. 3) Opplevelsessreiser spekket med masse kulturhistorie og superhelter (har tilgode å oppleve det 😉 . 4) Komedie fantasy,eventyrpsykologisk thriller og seff animerttegnefilmer. 5) Jeg liker alle farger,sammen,på en gang,men kler meg i sort,kanskje med litt rødt. 6) Tegningmaling ,bruktsnoking,sying ,ommøblering,lesing i perioder,..analysere (hobbypsykolog 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg