Jeg har en hemmelighet… ;-)

Jeg har en hemmelighet jeg snart skal forrtelle… Men ikke riktig ennå.. For dere som har vært bloggvenn med meg en liten stund, så vet dere hva dette ansiktet betyr.. Og for dere som ikke har kjent meg mer enn den siste måneden kanskje, så skal jeg fortelle dere det. DETTE er ansiktet jeg tar på meg når jeg har noe hemmelig på gang.. noe sprell på programmet, i nærmeste framtid. De som så dette ansiktet forrige gang, vet at når avsløringen kom, så kom julekalnderen min. Med 24 strikkede premier.. Vel, alle vet at det ikke er jul nå, så DET kan ikke være overraskelsen denne gangen.. Det kan ikke komme en kalender igjen… Eller KAN det?.. Man vet aldri… 😉 Det eneste jeg kan love er at det er litt moro, og at jeg gleder meg til å fortelle det .. Det ser dere vel.. Man t ikke mer moro enn den man lager selv 😉

Jeg lover å avsløre hvilke sprell jeg har i sinne om ikke så lenge.. Kanskje i løpet av uka som kommer.. Eller kanskje før.. 😉

48 kommentarer

Siste innlegg