HALLLLOOO!!!

Litt oppmerksomhetsyk kanskje?? 😀 He-he… Neida, ikke i hele tatt.. Jeg har egentlig ikke så mye å mase om i dag 😉 Har vært bitteliten tur på overnatting hos venninne til i dag, vært og sett sønnen spille folke-musikk-pregget rock på konsert i gå,r etter en bedre middag med venninnen.., Baskerland heter bandet. Merk deg det. De 17 åringene blir det noe av 🙂 Ellers har jeg vært og kjøpt mer premier til foto-konkurransen som jeg regener med de fleste har fått med seg jeg har gående, og har akkurat kommet inn døra.

Ellers er jeg mest ute etter å høre hvordan DU har det, og å vise deg et stemingsbilde av Oslo nå nettopp 🙂

 

Er dette en god helg, med mye innhold? Eller bare avslappende og deilig? 

 

18 kommentarer
    1. ladyaugust: Det der var da ingen tegning, men et foto med cartoon-linse var det ikke? ;-D Jeg har svart på mail… Vi må jo holde noe hemmelig her 😉

    2. ladyaugust: Jeg har sjokkis-medaljer i fotogalleri-konkurransen… 😉 Siste frist i morgen til innsending hvis du vil være med 🙂 Har fått inn 12 bidrag 🙂 Jippie!! Potetgulll er ikke det samme nei.. Jeg har min mørke med sitron her. Sove godt etterhvert snuppa <3

    3. Ganske så mye ting som skjer i helga så nå er jeg såååå trøtt, men har lyst på sjokkiss, eller marsipan eller smågodt. Har spist opp sjokkissen til frokost og nå sitter vi her med potetgull MEN det er ikke det samme liksom. Det kjennes som om det er søndag med såå lite snop! Kos deg med samber, sjokkiss og serie <3 og ha en fiin kveld 🙂

    4. moonbeamscorner: Ja, jeg piffa så veldig i går, med konsert og ut å spise, at i dag er det skikkelig sofalørdag her også, med sjokolade, samboeren og Levererage (serie) fra opptak..på tv 🙂 Ha en fin kveld du 🙂

    5. inneuteferdig: Ja, har inntrykk at det ikke er så mye feiring av det i nyere generasjoner egentlig.. men å fortsette med mamma som er vant til det 😀 Du er lur som tar ansvaret selv, og kjøper noe du har lyst på 🙂

    6. inneuteferdig: To svigermødre 🙂 det er ikke å kimse av. Kan være gull verdt de og 🙂 Kanskje du får en morsdagsgave SELV,tror du? 🙂

    7. inneuteferdig: Ja, så ut som det blir kjempekos hos deg 🙂 Jeg også hatt fint så langt 🙂 På konserten og med venninna i går og i formiddag. I morgen blir det besøk til mamma, med morsdagsgave. 🙂

    8. Imorgen skal jeg atter en tur til mine foreldre. Trodde det var feiring av morsdagen og fars bursdag som er på tirsdag, men ikke i år. Kun jeg kommer, må ta med en gave til de begge, konfekteske er alltid digg. Blomster er pene men det har de nok av. Ellers sendte jeg et bilde til i dag, men til galleriet. Bildemotiv, Puente Vizcaya i Bilbao. Mulig jeg sendte det 2 ganger men bruk det ene som ikke er så stort. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg