Juhuuu!! :-)


Gleder meg så veldig atte 😀 (og til deg som tror dette er det samme bilde som tidligere av meg… Neida, ække det skjønner du.. det er bare det at jeg ser sånn ut hele tida nå, ække mulig å få tatt andre bilder … 😀 )

Er bare en snartur innom for å la deg få en snik-titt på 1. premien i foto-konkurransen 😉 Noe nærmere den enn dette kommer du ikke, før du eventuelt vinner den…He-he.. Den som vinner kan jo selv fortlele hva premien var når den ankommer postkassen. Og har du ikke blogg, så kan JEG fortelle det da.. Vi må jo se hvem det blir først.. Jeg er travelt opptatt borte i Galleriet, så dere får ha meg unnskyldt fordi jeg er så rask i farta.. Må løpe..mye å gjøre.. glass som må settes fram….Hvis du er her inne på bloggen for første gang, får du komme tilbake i morgen tidlig å ta en titt, da skjønner du mer av denne rare oppførselen.. kanskje 😀

 Sees i morgen 🙂

18 kommentarer

Siste innlegg