Har du glemt noe?

Nei, dette er ikke en påminnelse fra biblioteket… Disse påminnelsene var jo typisk fra dem før.. Nei, det er Galleri-direktør Frodith som bare vil minne dere på å stemme på bildene som henger i galleriet 🙂 Dere som ikke har vært der og stemt allerede da 😀  Trykk HER eller gå til innlegget under her av deg selv… Så ser du hvordan stemmingen foregår  og du kan kose deg med bildene selvfølgelig 🙂

Dere kan nyte bildene og stemme fram til kl 24 i kveld, men DA stenger jeg dørene 😉 for denne konkurransen altså.. Bloggen vil bli veldig åpen den altså, framover 😀  Og torsdag eller fredag er det klart for kåring og en ny visning med nic og blogg-navn, så vi ser hverm som laget hva 🙂

 Kom igjen da, kom innom og titt, og stem 😉

 

23 kommentarer
    1. eljos: Ja, det kan være lurt 🙂 hi-hi, jeg har mye fantestreker og sprell innimellom, jeg var og tittet hos deg også nå 🙂 Inn vinduet 😉

    2. Jo da jeg har stemt jeg, og må vel legge inn bloggen din slik at jeg kan følge deg og ikke gå glipp av noe etterhvert her……

    3. Helge: Ja, jeg har en oversikt og det er ikke så mange faktisk. Ikke så mange som vet om meg
      😀 Det gjør ikke såm mye, fordi jeg synes hovedtingen for meg er å skrive noe jeg koser meg med, og så lenge noen ser ut til å like det godt også, blir jeg veldig glad 🙂 Jeg synes det er helt greit med en liten men fast gjeng som kommer innom på besøk. Og jeg har fått en og annen ny leser,sakte men sikkert, og da blir jeg litt kjent med folk også 🙂 Det er ikke bare en stor MASSE, med tall. Men jeg har en teller 🙂 Det får vi automatisk på blogg.no når vi starter bloggen. Det er veldig koselig at folk KOSER seg, sånn skal det være, da får jeg mye igjen vet du 🙂 Heder og ære skal alle utstillerne få, men det blir bare to eller tre som får litt ordentlige premier.. 😉

    4. Må bare si at du er utrolig kreativ av deg. Først så lager du en julekalender med masse tegninger og det hele. Og nå har du satt i gang denne konkurransen. Og begge deler skaper masse kommentarer. Det hele gjør bloggen din mere populær, vet du hvor mange som leser bloggen din? Vanskelig å si men du har vel en slags oversikt. Ja, det blir spennede og se hvem som stikker av med heder og ære.

    5. Marit: Ja, vet du har stemt 🙂 I dag setter jeg igang etternølere 😉 Litt masing på gang, både her og der 😀 Hi-hi.. Ha en flott dag du også 🙂

    6. Hei og god morgen! Synes direktøren har så fin farge på neglelakken, passende for en direktør. Ha en fin dag med opptellingen av stemmene.

    7. inneuteferdig: Ja, noen er raskere enn andre, helt klart 🙂 Håper det kommer inn noen i dag også. Det kom faktisk en del i går, i MELDINGfeltet, og på mail, så jeg er ganske fornøyd 🙂 Med LITT stemmer i dag også så blir dette bra. Ha en flott dag du også 🙂

    8. Noen er tidligere ute en andre, som med resten av tingene i livet.
      Gleder meg til å se hvem som vinner ja, favoritten min var i alle fal klar…
      Riktig god dag til deg fru direktør….:)

    9. cassandraen: Ja, jeg også, håper det kommer noen stemer i dag også 🙂 Men jeg har jo ikke så mange lesere, så de store stemmegivningene blir det ikke. Men hvis det hvertfall viser seg en klar vinner er det jo fint og det et par som utmerker seg litt. Har jo trøstegevinster også 🙂 Det viktigste var jo å få sett alle bildene synes jeg da vant alle litt uansett 🙂 og så får noen premie i tillegg. Det må være bra 😉 Jeg skal ordne med vinnere og kåringen på torsdag. Og legge ut på fredag 🙂 Ha en fin dag 🙂

    10. God morgen solstråle 😀
      Ikke hver dag jeg er den første til å kommentere innlegget ditt;)) Men jeg stemte i går som du vet.
      Nå gleder jeg meg til å se resultatet og hvem som vant:))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg