Galleri Frodith- her er vinneren ;-)

 Så der er du igjen, så koselig 🙂 for å se hvem som vant tenker jeg?.. Det har vært en sann glede, og holde Galleri Frodith åpent. Mange har vært innom og tittet, og fortalt hvilket de likte best. Noen har også sagt hvorfor de likte akkurat det bilde de stemte på. Jeg har fått inn stemmer på mail, i MELDINGS-feltet som vi bloggere på blogg.no har felles og noen har også gitt i kommentarfeltet. Det som har gått igjen, er at ALLE synes at ALLE bildene har noe flott ved seg, en spesiell stemning, noe som utstråler et eller annet. Så egentlig er alle vinnere! Dere har alle sammen truffet noe hos publikum, bare ulike folk gjør at det ene treffer den ene og det andre treffer den andre. Men det er en som har fått noen flere stemmer enn de andre, og det er :

 

 1) Muumimamma!!!!!! 

Hurra for Muummimamma, som har fanget dette bildet av datteren for noen år siden. Det er vakkert, og har noe eksotisk over seg, drømmende 🙂 Bildet hennes vil henge på bloggen min, etter innleggene,så dere kan få en titt på det hver dag, fram til neste fredag 🙂 Og Muumimamma, du, hvis du sender meg adresssen din i MELDINGS-feltet, så skal jeg sende deg 1. premien og medalje 🙂

På  plassen rett bak kommer

2) Oslopadda!!!!

Hun har tatt bilde av de to pippipene som kysser hverandre, som mange ble så glad av å se på 🙂 Oslopadde har ikke noen egen blogg, men er ofte inne og kommenterer. Hun får ingen linking til bloggen hun ikke har 😀 MEN hun får pakke-premie, og får også henge i galleriet en uke, fram til neste fredag 🙂 

Som dere ser under så har jeg lagt ut alle bildene med nic eller bloggnavn, slik at dere kan se kunstnerene 🙂  Dere ser jo lett hvem første og andre plass er, og de får hver sin litt stor premie 🙂 Vi snakker ikke her om sydenturer eller dyre smykker, men egentlig noe småtteri. MEn det er noe JEG liker, og kunne tenkt meg å få selv, så håper 1. og 2. plass  blir fornøyde. Det ble også en liten 3. plass, som er litt bronsemedalje- futt over, og  det ble

3)Støvkorn!!!!!!

Støvkorn hadde bilde med de to skyggene som står og koser så hyggelig med hverandre 😉 Jeg lovet ingen linking en uke til nummer 3, hadde jo ikke planlagt bronse-gave, men siden sølv-vinneren ikke har blogg,går denne linkingen og bilde i tillegg, til Støvkorn.

Jeg lovet trøsterpemier til 5, men synes egentlig at alle fortjener det, på plassene bak også, så sånn ser pallen ut 🙂


Jeg sender premier og trøsteprmier så fort dere sender meg postadressen deres. Send den til [email protected] eller til MELDINGSfeltet, for dere som har blogg 🙂  

Så hvis det skulle være noen tvil om noe som helst nå, så sier jeg det i klartekst: DERE FÅR ALLE PREMIE!!! 🙂 

Jeg synes alle har vært så koselige, har sendt bilder, fortalt om grunnen til bildene til meg, har engasjert meg for det første, men også mange andre som stakk innom for å se og for å stemme.. Utstilllerne har kost seg, de har kommet i Galleri Frodith, og vært med på hele ideen, så jeg vil gjerne gi alle fra 4-17 plass en liten premie også. Det er ikke noe stort, men en liten oppmuntring i hverdagen 🙂 så send meg adressene deres. Og DERE:  i dag henger alle her i Galleriet, ut dagen 🙂 Her kommer utstillingen med nic, og navn 🙂

1)
       http://muumimamma.blogg.no/

2)
    Oslopadde


3) http://www.stovkorn.com/

Og så kommer alle på 4. plassen, en herlig bunt med kunstnere 🙂 Alle med omtrent like mange poeng så rekkefølgen er vilkårlig 🙂


http://kjerstisandnes.blogg.no/


http://ladyaugust.blogg.no/


http://cassandraen.blogg.no/


Helge 


Kristin


http://divassjeselong.blogspot.no/


http://midtlivskrise.blogg.no/


http://monicaprover.blogg.no/


http://motionocean-siv.blogspot.no/


http://nemi113.blogg.no/


http://vaniljeogpepper.blogg.no/


http://inneuteferdig.blogg.no/


http://wotka.blogg.no/


http://ideatroll.blogg.no/
 
Om en måneds tid åpner jeg kanskje Galleriet igjen, kanskje før, kanskje senere, hvem vet. Det blir kanskje bare en helt allminnelig utstilling, uten premier, eller MED, hvem vet 😉 Jeg tar uansett kontakt med de lokale kunstnerne og spør om tillatelse 🙂 Håper dere har kost dere i Galleriet disse dagene 🙂

54 kommentarer
    1. vaniljeogpepper: Lag en utstilling du også da vel, jeg melder meg på 🙂 Ja, det var mega-moro, og gøy at Muumimamma ble stemt fram 🙂 Premie i posten om litt 🙂

    2. Det var da som svarte (!!) håhåhå,neida..jeg ser at dette er en verdig vinner,bildet er steintøft,hah,bokstavlig talt..ellers ser jeg at min fav ble med i topp 3 <3 WUHUU -hurra for vinneren <3 ikke nok med det,,,vi får ALLE en premie ..dobbelt wuhuu :)))
      Veldig kult iniativ var dette -nesten så jeg ønsker lage meg en utstilling jeg og ..

    3. muumimamma: Det var noe vi fant på da vi var i Bergen, jeg og søsteeren og nevøen 😀 Tror ingen andre driver med dette :-D, var litt i samme gata som planking, hvis du har hørt om det? Folk som ligger som planker rundt omkring, som tema. Vi tenkte frogging måtte være mer gøy
      😀 Moro at du tittet på de bildene da 😀

    4. 4 barns mamma: Ja, hun fortjente å vinne 🙂 Men jeg var jammen glad ikke jeg skulle ta den avgjørelsen, men at det var faktisk de ANDRE som stemte og avgjorde, fordi det var egentlig så mange fine, på forskjellige måter 🙂

    5. cassandraen: Jeg, søsteren min og nevøen hadde jo først mega-artig i Bergen først med å lage alle de rare bildene, så DA etterpå fikk jeg ideen om å arrangere her.. 🙂 Var moro det også, selv om ikke mange med. Men DENNE her var det mer futt over 😉 Galleri Frodith.

    6. passion4lifeandtravel: Nyter i langdrag her, beina rett ut, og sjokolade i skåla, strikketøy ved siden av her, og litt små-blogging på si… Fornøyd med Galleri-opplevelsen 🙂 og i morgen sendes ut en gjeng med små-premier. Weee, blir gøy 🙂 Håper du også koser deg i helga <3

    7. Tittet på froggekonkurransen din og syns dette var ett kjempe artig påfunn 😀
      Nå har du jo blogget en stund og blitt kjent med mange fler, så jeg tror som deg at mange fler blir med på en slik konkurranse også 😀

    8. cassandraen: Har tenkt på det samme, et tema som sendte forlk ut av husene for å TA bilder. Hvis du har lyst så kan du gå å se på den konkurransen jeg hadde i oktober tror jeg, Frogge-konkurransen, der var det tema skal jeg love deg, men jeg kjent så få her inne dag, og var ikke lett å lokke noen utpå da 😀 Fikk 4 bidrag… Men jeg tror alle jeg kjenner nå er mye mer MED på sånt 😀 Jeg skal vri hodet litt 🙂 Temakveld er absolutt en flott ide, takk for tips 🙂

    9. Monica prøver: Tre av bildene blir jo hengende en ukes tid, i et lite Galleri-rom, eller hva jeg skal kalle det 😉 men skal prøve å ha noen flere bilder inne, senere en gang 🙂

    10. cassandraen: Skal nok ha en Galleridag til med eller uten premier 😀 senere, om en liten stund. Fikk inn flere bilder fra flere av kunstnerne. Så kunne være artig å vise dem også 🙂

    11. cassandraen: Ja, kommer snart en liten overraskelse, sender i morgen tenker jeg :-)Er bare noe småtteri 🙂 Og jeg skal helt sikkert finne på noe liknende igjen 🙂 Bare fantasien som setter for hva man kan gjøre på en blogg 😀 Moro har det vært, og synes det var så gøy at mange var med. 17 er mange det 🙂 God fredagsklem til deg også 🙂

    12. Gratulerer så mye til mumimamma, og gratulerer så mye til alle andre også 😀 Og så hyggelig at alle får premier da. Det betyr jo en ny liten overraskelse i posten fra deg det <3
      Dette har vert kjempe gøy å være med på og håper du finner på noe lignende senere også :))
      En stor fredagsklem fra meg til deg <3

    13. Aina: Ja, alle fortjener både heder og ære 🙂 Jeg synes det var så koselig at så mange villle være med i konkurransen også 🙂 Alle får trøstepremier som ikke kom på de 3 første plassene
      🙂 Håper du har det strålende Aina, og si i fra hvis du kommer innover til byen en tur i løpet av våren da 🙂 Hadde vært kos og treffes 🙂 God helg 🙂 Kos og klem

    14. Yay!!! Gratulerer så mye til Muumimamma! <3 Det var min favoritt, og for meg sto det mellom det og pip pip-kjærestene, så det ble dobbel lykke for meg 😀 Kyssefuglene fikk en god andreplass 🙂
      Jepp, alle bildene var fine på sin måte, så alle fortjener heder 🙂
      Vil samtidig få ønske deg en riktig så fin helg, vennen. Kos deg! 🙂 Go'klem

    15. Ideatroll: Ja ikke sant 🙂 Nei, ikke konk på porto, lette små trøstepremier til alle flotte deltakere, koster ikke mye , hverken porto eller premiene 🙂

    16. muumimamma: Ja, de uskyldige gjør seg også så fint på bilder 🙂 Jeg knipser også MAAAANGE, i vilden sky, blir alltid noen fine 🙂

    17. eljos: Jeg går inn og sjekker nå, regner med det er den som kom på siden her nå.. Er jo ikke noe sånn eget sted og legge deg til her hos blogg.no, ikke som jeg har funnet ut hvertfall.. men kommer på besøk uansett jeg 🙂

    18. Støvkorn: Ja, der ser du, en fin liten 3.plass 🙂 Regner med du sender postadressen på mailen min, alt før jul er borte der… Hm.. Så skal du få en liten sak, og bildet ditt henger her til og med neste fredag, på mine inlegg, med linking 🙂

    19. Ja, av og til lønner det seg å gjøre som meg, knipse mange bilder om gangen, da dukker det ofte opp et blinkskudd 🙂 Frøken Julie som er avbildet tar alt med knusende ro 🙂 “Jeg bygget jo bare med steiner”.

    20. Det er nok kreftbloggen min som er mest aktiv. Der er jo litt samfunn og politikk og hverdag også. Reise og foto er periodevis, når vi reiser og fotograferer mye…..

    21. muumimamma: Jeg så nettopp selv at du hadde jo fått gave i julekalenderen, du fikk jo den grønne veska du, veske-mor 🙂 Kom på det nå, du er jo så glad i vesker, og du fikk den ene som det var spesielle hanker på. Så ja, jeg har adressen, og nå kommer det en 1. premie i posten. Ikke hjemmelaget, men noe jeg har selv OGSÅ, og liker kjempegodt 🙂 Nå blir du nysgjerring nå tenker jeg 😀 Sender i morgen 🙂 Du hadde jo et nydelig og SPESIELT bilde da!! Ha en fin dag, og takk for innsatsen 🙂

    22. Nææh! Vant jeg?? Hvor kult er ikke det da :))) Jeg sleit også litt med å bestemme meg for et bilde å stemme på, for det var så mange fine! Jeg endte opp med to, og måtte bruke elle melle metoden :)) Jippiii! Nå ble jeg glad :))) (jeg har ikke sovet til nå altså, har bare hatt ting å gjøre:)
      Jeg var også med i julekalenderen, så adressen min ligger i dine meldinger :))) Gratulerer til alle vinnerene med sine flotte bilder!
      Og Hulebjørnens klan? Jo, kanskje det :))

    23. eljos: Så koselig at du har lagt meg til :-)Hvilken blogg bruker du mest selv da? hvis jeg skal besøke deg? Ja, nå håper vi Muumimamma våkner snart og ser at hun har vunnet 🙂 Takk for at du kom innom og stemte her om dagen 🙂

    24. Diva Andrea Nyhus: Riktig god morgen Diva, ja det var et flott bilde fra Muumimamma 🙂 Håper hun våkner snart og ser dette 🙂 Her var jo så mye fine bilder da, at det var en fryd 🙂 Og super innstilling hos alle 🙂 Sender deg en kose-premie Diva Andrea, jeg har jo adressen din fra julekalenderen 🙂 Gratulerer til deg også 🙂

    25. Gratulerer alle sammen, og min favoritt ble nummer 2! Jeg øsnker så veldig å få besøk av dompap på fuglebrettet mitt, men det har ikke blitt slik enda…….Nå har jeg lagt deg inn på Blogger jeg følger frodith, på Kreftbloggen min (Ehh jeg har tre blogger) så nå ser jeg når du oppdaterer og kommer med nye sprell!

    26. Wow 🙂 Gratulerer til mummimamma 🙂 Og Støvkorn 🙂 Og…. hva? MEG?? jeg hadde faktisk ikke trodd det, med så mange flotte bilder. Jeg slet skikkelig med å velge bare ETT å stemme på – det var jo så mange fine bilder. Jøss. Takk for hyggelige dager i galleriet 🙂 Nå skal jeg tutle meg en tur ut, men jeg kommer innom igjen 🙂

    27. Marit: Ja, jeg får åpne igjen snart, det var skikkelig koselig 🙂 Glad du likte det :-)Sender du meg postadressen din i MELDINGS-feltet? Så sender jeg en liten kose-premie 🙂

    28. Helge: Helge, du er på pallen på 4. plass, sammen med de andre, du fikk med deg det? 🙂 Alle får en liten premie. sender du postadressen på mailadressen min, så sender jeg deg den. Jeg sier ikke noe om antallet stemmer, men jeg kan si så mye som at jeg ikke har flere enn ca 40-50 leser pr dag, så det er ikke mengder med stemmer heller 😀 Men det er ikke det viktige synes jeg, det viktige var å få vist pene bilder. Og det hadde dere alle sammen, og derfor fortjener dere en liten ting alle sammen 🙂

    29. Bente og Lars O: Ja, det var ikke lett å velge for folk. Men til slutt ble det Muumimamma, og det var et flott bilde 🙂 Ha en fin fredag du også 🙂

    30. vanja: Ja, veldig fint vinnerbilde 🙂 Jeg har ikke lest boken, men fikk veldig lyst når du sa det bilde liknet 🙂 Jeg har ikke adressen din Vanja, fordi du var ikke med til jul, sender du den i MELDINGSFELTET? Så skal du få en søt liten 4. plass-gevinst 🙂

    31. ladyaugust: Ja, gratuerer til alle sammen, jeg har adressen til mange av dere, kommer en liten ting i posten 🙂 til dere på 4. plass 😉 god helg søta 🙂

    32. Min matgale verden: Ja, det var så mye bra, og synes det var hyggelig at Muumimamma vant 🙂 Det var et vakkert bilde 🙂 men det var alle de andre også. Bare moro å ha gjennomført en Galleri-runde 😀

    33. Gratulerer til de som kom på toppen, og gratulerer til de av oss som havna litt lengre nede også. Til slutt må jeg vel gratulere galleriet med en fantastisk vellykka utstilling. Gleder meg til dere åpner igjen. :o)

    34. Gratulerer til Muumimamma som vant med et koselig pent bilde. All honør til Oslopadde og Støvkorn som kom på pallen. Vi andre som ikke kom på pallen må tenke tap og vinn med samme sinn. Takk til deg som laga denne konkurransen. Hadde vært artig og vite hvor mange stemmer du fikk inn totalt. Vet du det? Fantastiske bilder alle sammen. Ha en fin dag alle sammen.

    35. Det var kjempekjekt, og ejg er så glad for at det ble så vellykket. Herlig vinnerbilde da.. Jeg fikk litt sånn følelse fra filmen Hulebjørnens klan av akkurat det bildet. Om noen har lest boken skjønner de hvorfor.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg