“In August”- in february-in Oslo: JESS!!

 
I går traff jeg Super-Woman, i nattens mulm og mørke, som jeg fortalte jeg skulle. Hun hadde børstet det vanskjemmede håret, fjernet brillene, og iført seg noe annet enn kontorantrekket 😉 Vet, hun går nok neppe så ofte med plisser-skjørt til daglig denne damen, men i går hadde hun hvertfall kveldsantrekk. Og hun og In August hadde konsert på De Villes. Jeg var så heldig å få være publikummer på konserten. Tenker Lady August har lyst å fortelle konsertopplevelsen selv jeg, så jeg vil bare si dette om treffet mitt med Lady August:

Det personlige møtet i forkant av konserten: Supert!!!! Fikk et par timer å skravle på.:-) Var som å møte en søster, akkurat som vi hadde kjent hverandre alltid.  Jess, kjentes sånn Lady 🙂 En aldeles herlig dame 🙂

Og til konserten-. Frodiths terningkast::

 

Må bli en 7`er ja 🙂

Resten om konserten vil hun nok fortelle om selv ?  :-). 

26 kommentarer
    1. cassandraen: Hi-hi, jeg skrev det akkurat som svar på meldingen din også 🙂 Hadde vært så kos og treffes 🙂 Ja, du må si i fra 🙂

    2. cassandraen: Ja, super dame 🙂 Hun er også en av de jeg har kjent lengst her inne, en av mine tidligste bloggvenner. Så moro og få truffet folk man har blitt kjent med sånn 🙂 Kommer jeg din vei i en ferie, så får du plutselig besøk også 🙂

    3. whatwouldnemido: Ja, jeg hadde faktisk tenkt og spurt deg om å være med på denne skjønner du, men trodde du var borte.. 😉 Det var et kjempekoselig møte og en flott konsert 🙂 Kommer nok til å treffe henne igjen ja 🙂 Moro å tegne, får liksom litt ideer i hodet av det 😀

    4. cassandraen: Hi-hi, jeg laget et innlegg tidligere på dagen, før de skulle på scenen, med at hun er super-woman, så da passet det så bra. Jeg brukte bare den tegningen om igjen på dette “anmelder-innlegget” 🙂 Synes den liknet henne litt, og hun likte den selv så da var målet nådd 🙂

    5. Så gøy!!! Kan tenke meg at dette var en spennende og koselig opplevelse<3 Håper de tar turen til Trondheim, for da blir nok jeg også å finne blant publikumet :))
      Var en tøff super Lady du har tegnet :))

    6. Marit: Ja, det var veldig koselig 🙂 Vi fant tonen og hverandre med en gang 🙂 I tillegg var konserten knall, så det var en perfekt kveld 🙂

    7. ladyaugust: Jeg synes uttrykket og inntrykket dere ga var bra uansett 🙂 jeg er ingen lydekspert, så skal ikke uttale meg om det 😀 Synes bare dere rocka, og det fikk jeg på følelsen av at de som var der synes også. Mer hyl og skrik etter låtene deres, og du tok deg strålende ut på scenen. Merket også at stemingen bygget seg opp, mer og mer, og det er veldig bra å klare å lage en sånn stigning 🙂 Bra jobba Lady!! Og angående søster-søknaden, den er allerede innvilget og papirene stemplet 😀

    8. Såååå kos å møte DEG ! Jeg har jo ingen søster og har bestandig ønsket meg en søster så jeg legger inn en søstersøknad hos deg tvert <3 Alle guttene visste at du var der før jeg hehe for de hadde fått beskjed om å se etter Frodith og de kom så snart de så deg for å nappe tak i meg 🙂 Du er den søteste, blideste sukkertopp akkurat som her inne på bloggen du Frodith :DD WoW, terningkast sju ! Jeg fikk ikke så mye inntrykk av lyden vår og hva vi gjorde for vi sleit litt med lyden på scenen, men vi fikk mange bre tilbakemeldinger. Det var jo førstekonserten for bandet så det var spennende 🙂 <3 klæmme-varmt-og-længe

    9. Min matgale verden: Ja,, var stas å høre dem live 🙂 Og var ekstra stas å treffe Lady August noen timer i forkant, føltes som vi kjente hverandre fra før 🙂 og det gjorde vi jo litt også 🙂

    10. inneuteferdig: Jeg liker musikken kjempegodt, og siden jeg har kjent Lady August en stund her inne, blir det ekstra morsomt å treffe henne også i virkelige liv. Det føltes veldig naturlig å treffes 🙂

    11. Fint at det ble en fin konsertopplevelse for deg. Ekstra kos blir det når du kjenner vokalisten. Har ikke hørt om bandet før jeg leste om det her på bloggen. Skal sjekke de ut via google. Mulig de har gitt ut noe? Ikke så ofte jeg går på konsert men er sikker på at jeg har gått glipp av mange fine konserter.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg