Å fysjjameg-å fysjameg!!

 I går var det NØFF-NØFF på kveldstid, i dag er det en mer streng variant som dere kan se:  Å fysja-meg-å-fysjameg, i ekte Tante- Sofie stil… Du vet, hun i Kardemomme-by..Her står frøken Frodith i egen person, det er sånn jeg er på dagtid, når jeg ikke flyr rundt i Super-Langbein-utstyr.. Neida… i hverdagen på jobb, er jeg nok en mye mer mild og pedagogisk variant.. Sjelden noen har sett dette ansiktet faktisk.., og heldigvis for det.. Ikke spesielit innbydende akkurat.. Nei, jeg tok på meg dette ansiktet, for å vise deg hva man kan kle seg ut som på karneval.. Mitt karneval altså… Hva andre gjør i sine karneval, skal ikke jeg legge meg borti, men her på blokka skal jeg ha en liten parade, og da kan man kle seg ut som man vil….

Jeg har fått inn litt av hvert av bilder til toget; noern skumle, noen sleske, noen rare og noen mystiske 😀 og det er kjempegøy for meg som sitter her og titter. Dere kan bare glede dere til å se paraden på onsdag 😀 Så det er bare å bli med på samba-dansen. Under her ligger invitasjonen, til dere som ikke fikk med dere Hoved-innlegget som handler om karnevalet. Her finner du opplysningene du trenger.


 

Se der ja… Noe oppi konvolutten.. 

 Det er bare å melde seg på, og sende meg bilder, helt fram til kl 20 i morgen kveld.

12 kommentarer
    1. ladyaugust: Dette er bilde av et lite stunt vi hadde på skolen. Var under jubileumet for skolen vår, mange års jubileum for døveskolen, og vi snakket også om hovrdan det var før i tida, med rapp over fingrene hvis man ikke var snill,og hvor lærerne alltid hadde knute i nakken og briller på nesen og en pekefinger i været 😀 Elevene synes det var veldig moro 😉 Er tatt for et par år siden dette 🙂

    2. eljos: ja, du har meldt deg på og det er jeg glad for 🙂 Jeg bare driver og maser litt på de som VIL være med men ikke har sendt noen bilder ennå 😀 Skal gi meg snart nå med masinga 😉

    3. Helge: Så deilig å få badet sitt ferdig da 🙂 Det er liksom det verste rommet å få problemer med, synes jeg,. Hvis jeg har noe problem med bad/ do-rom er detofte litt vrient med ting. Heldivis er det ikke ofte noe problemer her, og vi leier, så det skal komme vaktmester eller annet å ordne opp fortere enn svint egentlig.. Ha en fin kveld du også 🙂

    4. Liljema: De andre som har meldt seg på er ikke til å kjenne igjen 😀 Neida, jeg skjønner at noen vil være anonyme 🙂 jeg er jo også det på MIN måte, med navnet.. Ja, det blir fint å vise fram de som blir med 🙂

    5. Vi venter i spenning på dette unike karnevalsopptoget på bloggen. Ellers ble badet mitt ferdig i dag – så nå etter 5 ukers venting kan jeg pusse mine tenner i fred. Ha en fin kveld.

    6. Jeg ble nesten litt redd jeg nå da… men meg får du nok ikke noe bilde av siden jeg liksom er litt anonym her… men jeg gleder meg til å se de andre deltagerne

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg