Topp 3 på litt av hvert :-)

I dag er jeg litt i liste-hjørnet.. Ikke snakke om “listing” her altså… som i  å liste seg avgårde liksom. Heller er det ikke snakk om listing i hus, selv om jeg nevnte hjørner.. Er ikke hushjørner… Nei, jeg er mer i “humør” for å si det sånn da, til å lage noen lister. Jeg har en topp 3-liste på litt forskjellige saker her i dag, og så hadde det vært moro å høre hvordan DU ville laget DIN liste.. Du kan bruke mine forslag, hvis du kjenner til dem… Eller du kan lage din egen topp 3 😉 Og når det gjelder disse skuespillerne, så kan man jo legge hva man vil i kriterier for å komme høyest på lista 😉 Noen vil kanskje rangere den peneste 😉 Mens andre er ute etter talent … Her er alt lov. Her er mine lister i de ulike kategoriene

Mannlige skuespillere topp 3

1) Robert Carlyle

2) John Travolta

3)  Johnn))y Depp

Robert Carlyle           John Travolta                    Johnny Depp

  Kvinnelige skuespillere topp 3  

1) Angelina Jolie

2)Uma Thurman

3 )Charlize Theron

Angelina Jolie                                    Uma Thurman                             Charlize Theron

 

 Godterienes topp 3

1) Lindt`s mørke sjokolade med havsalt

2) Premium mørke med sitron og ingfær

3) Premium mørke med sjokolademoussefyll…


Lindts med havsalt        Premium med ingfær         Premium med sjokolademousse

topp 3 morsomste Norge

1)Pernille Sørensen

2) Trond Viggo Torgersen

3) Dagfinn Lyngbø


Pernille Sørensen                Trond Viggo Torgersen           Dagfinn Lyngbø

Her kunne jeg egentlig fortsatt… jeg er liksom litt i siget i dag kjenner jeg… med å velge ut 3 som liksom skal ligge over noen andre, innenfor forskjellige kategorier… Kunne hatt topp utafor Norge, topp 3 filmer, topp 3 sanger, topp 3 superhelter, topp 3 middagsretter osv… men jeg stoppe mens leken er god, for denne gang 😉

Hva er dine topp 3 i de kategoriene jeg har valgt ut? Som sagt tidligere, du kan omrokere på mine navn, eller du har kanskje 3 helt egne. Tell me!! 🙂

30 kommentarer
    1. Monica prøver: Ja, han glemte jeg!! Han må med,helt klart, lage topp . For JohnTravolta og Robert Carlyle lar seg ikke sparke ut 😀 Må bli en topp 4, Caprio er rågod!

    2. Monica prøver: Så morsomt da, litt lik smak, bare opp ned på mennene.. Jeg går etter talentet på de to øverste for å si det sånn 😀

    3. Dette var morsomt å se på 🙂 PÅ mannlige skuespillere ville jeg ha snudd helt opp ned på lista di og satt J. Depp helt øvest 🙂 Han har jeg alltid vært svak for. LIker alle de kvinnlige skuespillerene du har listet opp også 🙂 Og sjokoladene, hehe.

    4. LadyAugust: Ja, tenkte meg det 😀 kjenner deg igjen på godtelukta 😀 Tror du er anonym på Nemi sin også, kjenner igjen på KLÆMME 🙂 Greit du vet, så ikke du lurer hvis du ikke får svar vettu 🙂 Ha en nydelig dag skoko-monsteret mitt <3

    5. Ideatroll: Hi-hi, Trond Viggo? og “Kroppen vår”? Og Flode? Må ha hørt om han 😉 Nei, jeg ser ganske mye film jeg, så de manllige hvertfall stiller seg bare opp liksom… Damene er det litt verre med 😀 Men jeg hadde noen der også. Jeg er et sjokolademonster, og kunne spist det hele tiden… er litt avhengig.. derfor må jeg kutte HELT ut innimellom. Bare EN bit, er helt latterlig for meg liksom 😀 Går ikke!

    6. Ja han hadde jeg hørt om, men der var mye annet jeg ikke ante… favorittskuespillere har jeg ikke, siden jeg nesten aldri ser film, sjokolade liker jeg ikke, og kjente nordmenn har jeg ikke snøring på :p

    7. Ideatroll: John Travolta har du hørt om? Grease 😀 og Pulp Fiction og masse annet bra 🙂 Sjoko-valgene er nok litt sære 😀 Bare mørke varianter.. Du har sikkert noen andre valg du på det meste her tenker jeg da 😀

    8. Siv: ja, ikke sant… Fine eller flinke 😀 Det er to forskjellige ting 😉 De to øverste her er flinke, på lista mi, han siste Depp er både flink og FIN : D

    9. AnneKath er morsom! Også… er det jo så mange fine mannlige skuespillere 😉 Men fliiinke. Hm – jo det er mange av dem også. Altfor mange!

    10. Nemi Rebella: Å ja, Viggo Mortensen skulle vært med hos meg også, hvis jeg hadde topp 5 :-D, synes det var lettere med manne-skuespillerne enn de kvinnelige, der måtte jeg tenke litt ja 😛
      Men snopen… ER en sjokohund, uansett, og kunne egentlig satt opp ALLE sjokoenen i hele verden på øverst jeg … 😀 Ha en kjempefin dag snuppa 🙂 <3

    11. inneuteferdig: Ja, jeg måtte streve litt på noen av listene jeg også 😀 Mannlige skuepillere og snop er greit 😀 men de andre litt verre 😉 Quality street må jeg google etterpå, finne ut. Ikke hørt om. Hm… trodde jeg kunne alt om sjokolade 😉

    12. Hmmm favorittliste på manneskuespillere… :3
      1. Viggo Mortensen (Aragorn) 2. Johnny her åsså gitt, allsidig mann 😀 3.Sean Bean (Boromir…)
      Og gelekrokkiser helst maaaaange svarte ligger på 1 plass som godis, ingenting over ingenting ved siden ^_^
      Og gooood maurning too you toooo <3

    13. Lista på mannfolk vaar ganske grei, men istedet for John Travolta ville jeg hatt han i Hyptnotisøren. Han er svensk og jeg husker aldri navnet på han. I Bech spiller han også…
      Kvinner…Huff der klarer jeg det ikke.
      Snop enkelt og greit kun Quality street….
      Norges morsomste er Dagfinn Lyngbø….
      Mine lister blir korte.. Nyt dagen.:)

    14. Helge: Ja, ikke så lett å velge, men jeg har en fast når det gjelder mannlige skuepillere, ingen slår de 3 i mitt hode 😀 De andre var litt mer sånn jeg måtte tenke meg om på 😉 bortsett fra sjokoladen, den er også ganske fast, he-he

    15. Anonym: Ja, det er mye gode folk ute i verden, og for ikke å snakke om sjokolade 😀 Ikke lett å velge 😉 Ha en superkul dag selv, hvem du nå enn er 🙂

    16. Noen topp-3-liste fra meg er vanskelig. Mange er flinke og morsomme. Men Trond Viggo er jo morsom med sine mange typer. Det samme var KLM og Mr. Bean må nevnes. Fra filmverden er det så mange f.eks Nils Vogt eller mange andre. Det er så mange flinke. Når det gjelder sjokolade er det mulig kvikk lunsj eller mokkabønder. Men når det gjelder after shave er Lagerfeld på topp hos meg. Men som jeg sa så det er mange flinke kunstnere både innen humor og film.

    17. Haha ser jo ikke tv, men Depp helt klart. Kvinnelige…eh har ikke peiling.Sjokko, er helt lys med masse godt inni, har ikke smakt noen av disse og den siste har jeg ikke peiling egentlig fordi jeg kun har sett Trond Viggo og da var han ikke så morsom men lagde barnetv 😀 Ha en superkul dag 😀

    18. Hanne: Takk, veldig koselig å høre at du liker å lese innleggene mine 🙂 Joda, aktiv er jeg visst:-D
      Koselig du stakk innom selv om du ikke hadde noen topp 3 🙂 så fikk jeg hilst på deg i dag, og koselig var det 🙂 Ha en fin dag du også <3

    19. God morning:-) Slike ting er je veldig dårlig på, så svar fra meg blir det itte i dag:-) Men jeg kan opplyse om at du ligger på 3 plass av de mest aktive bloggerne i din aldersgruppen, FLINKA 🙂
      Er en fryd å lese alle innleggene dine. Ha en fin dag!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg