1. Helge: Pinnsvin som har malt huset sitt, den synes jeg var inmari kreativ hvertfall 😀 Ja, kanskje det 😀 Joda, skal få noe svar etterhvert… 🙂

    2. Det ser ut som et påskeegg. Men det kan også se ut som en gul melon som er farvet og har fått sløyfe på. Men det kan også være et pinsvin som har malt huset sitt. Mulighetene er mange men det er vel bare du – kreativ som du er – som har svaret.

    3. Siv: jada, du har takket 🙂 Var bare koselig det 🙂 Det store egget DER, får ikke plass i postkassa skjønner du… Men du kan jo gjette litt på hva det inneholder 😉 Så får vi se etterhvert… 😀

    4. PÅSKEEGG??????? Får vi hver vårt?; )
      ps. huska jeg å takke for superfin gave??? Jeg vet ikke lengre hva jeg har gjort og ikke gjort!!!

    5. LadyAugust: Å ja 😀 Ja, det gjør du nok 😉 Og hva tror du det inneholder?? Det egget mitt?? 😉 Noe stort, eller noe lite gult og pjuskete, eller sjokomaur? 😉 Hm… Mange spekulasjoner på det her i går kveld, CAssandraen trodde det var meg inni 😀 Hm… time will show 😀

    6. Kristin: Dette egget tror jeg hvertfall inneholder litt av hvert 😀 hi-hi… Kanskje så mye som en hel person… eller sjokolademaur… eller noe helt annet.. i påsken 😉 Det ekte egget mitt vil jeg fylle med mørk sjokolade fra Sverige.. må til Sverige en tur, og finne gode mørke, med morsomme smaker 🙂

    7. cassandraen: Nei, kanskje ikke maur… i så fall er det vel sjokolademaur.. 😉 Kanskje det rett og slett er en diger påskehare ja.. 😀 Kanskje Frodtihsen 😉 eller en annen hare. Men helt sikkert diger hvertfall…

    8. Veldig spennende 😀 Maur tror jeg ikke det er iallefall;)) Hmmmm… tenke, tenke, tenke… hva kan det være i egget tro?? Påskeharen Frodith kanskje 😀

    9. Siv: Kanskje det…. 😉 Og hva er i egget mon tro 🙂 Det vanlige, sjoko, marsipan, eller eggeplomme? Eller gresshopper? Hm…. Vi får se etterhvert 😉

    10. Diva Andrea Nyhus: Hvertfall er det snart påske.. 😉 og hvem vet hva den fører med seg 🙂 Kyllinger, egg, nøtter, høner og harer 😀 Nå får vi se… 😉 Hva tror du er inni egget? En stor høne? Eller marsipan? ;-D

    11. Hanne: Det er hvertfall en kjempehøne, eller en hare… Det lusker og tusler fælt rundt dørene her nå… Og jeg som nesten hadde sovnet med panna i tastaturet… så plutselig lå det et egg utafor døra… Og faktisk lurer jeg litt på om det er jeg selv som har lagt det… eller om det er en helt fremmed påske-hare eller høne… Og hva er det inni?? 😉 Who knows? 😀

    12. cassandraen: Ja, nå kan du lure nå… Det er jo snart påske og til påske må man vel ha egg? 😀 Ser det fristende ut synes du? 🙂 Kan være mye godt inni der… Eller bare grønnsaker.. godt det også da… Eller det kan være fullt av maur, for alt jeg vet.. 😉 Skal åpne det senere 😉

    13. Ser ut som ett egg med striper og hjerter, men det er ingen virkelige høner som legger, så dette må være noe ei kreativ høne har lagt, kan det være deg?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg