Så glad!!! :-)

Jeg var drittsur på alt og alle da jeg kom til mamma i dag. Det har rett og slett vært en drittdag, helt fra start. Men da jeg kom til mamma var hun ferdig med de sokkene jeg hadde så kjempelyst på.. 😉 Hadde klart å overbevise henne om at jeg burde få dem, når de ble ferdige, og så strikket jeg lue til selv. Så nå er dagen fin, og jeg er glad igjen 🙂 De andre kan bare bære så dumme de vil 😀 Nå skal jeg nemlig bare kose meg med nye sokker, ny lue og kanskje en IS!!

Har du hatt en bra dag? 🙂

26 kommentarer
    1. Så herlig å høre at et par hjemmestrikkede sokker snudde en dårlig dag til noe bra, og med lue på og. så holdt du deg i alle fall varm 🙂 Jeg har hatt en fin dag jeg (takk som spør he he) litt vemodig og trist da en god venn dro hjem igjen etter flotte dager sammen, men avskjeder er jo ikke stas uansett, men alt i alt en fin dag 🙂

    2. Sokker er egentlig kjempelett 🙂 snille mammsen din <3 sove søtt og drøm vakkert og fyll opp tanken så skal du se at dagen i morgen er myyyyyye bedre klæmme <3

    3. ladyaugust: Og så er de til og med enda finere i fargen enn på bildet 🙂 Snille mamma 🙂 Ja, strikk i vei, fine sokker, det kan ikke jeg.. sov godt <3 Fineste du <3 Klemmer i hauger! 😀

    4. De var superfine 😀 Nå fikk jeg lyst å strikke igjen :DD Deilig med farger og disse var nydelige og det var lua også 😀 Flinke, flinke deg <3

    5. Monica prøver: Ja, jeg har også fått dilla på kule ragg-sokker 🙂 Jeg kjøpte garn for mamma, så hvor fine de ble, og så begynte tigginga 😀 Om ikke verdens fineste sokker MÅTTE til meg? Og så begynte jeg på lua.. digger fargene 😉

    6. Åh så bra! Kjempefine sokker OG lue! Jeg elsker ullsokker og går ikke en dag uten på vinteren. Nå låner jeg faktisk mammas hjemmestrikka sokker, som også er i blåtona striper. Mamma elsker de egentlig selv, men jeg lånte de en gang… og nå, bor de liksom på føttene mine, hehe 🙂

    7. Lithanna: Ja, jeg kan IKKE sokker, bare luer og gensere 🙂 Fargene er enda finere enn på bildet også, jeg er superfornøyd 😉 Så dagen endte godt. Og i morgen blir nok en bra dag. Jeg har fri fra jobb 😉

    8. Hanne: Gleder meg til å se det du snakker om, veldig nysgjerrig nå kjenner jeg:-D Jeg er jo for det meste glad og fornøyd jeg, men i dag kom mye dumme ting oppå hverandre, slitsomt, men nå er det bra igjen og jeg er blid og fornøyd hos mor, med nye sokker og lue, og har fri i morgen fra jobb, tam-di-dam 😀

    9. Så bra at du ble glad:-) Jeg har vært glad hele dagen, den har bare vært topp. Fått gjort mye av det planlagte, bare vent å se:-) Hold på gleden, det er sååååååå godt:-o

    10. Nemi Rebella: Ja, jeg fikk helt dilla da hun begynte å strikke dem, ba pent om at de kanskje kunne flytte til meg, og så begynte jeg på lue 😀 Må ha matchende vettu 😉 Ang is, jeg er jo i selvpålagt sjokofengsel, men is er IKKE sjokolade:-D hi-hi

    11. julianogmamma: Ja, jeg skulle hit uansett da 😀 men heldigvis kan jeg jo si da;-) passet ypperlig i dag, med så mye dumme folk rundt omkring 😉

    12. julianogmamma: Ja, alt ble litt bedre da jeg kom hit, til ho mor 😀 Fikk sokker, litt middag og skravlet litt med henne 🙂 Fri fra jobb i morgen 🙂 Plei deg selv og bli fort i fin form igjen <3 Klem

    13. Bente og Lars O: Ja, noen ganger går alt litt på tverke, teite folk overalt, som ikke er greie.. og så skal det ikke så mye til, bare et par fine fargerike sokker, som er helt matchende med lua, så er mye gjort 🙂 og litt kos og skravling med mamma. Deilig å svømme da, det liker jeg godt også 🙂

    14. Så bra at dagen din snudde og ble bedre! Mammaer slutter aldri å være magiske sånn 🙂
      Her har vi vært i svømmehallen igjen og det er jo ren lykkepille for meg. Så da har dagen vært fin 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg