Løsningen på Frodiths Påskenøtter- mandag

Det ble mumlet noe av  Whatwouldnemido  om Royalistiske tendenser hos hønemor her… Ja mulig det, at jeg har sparket litt i slotts-hønsegården foreløpig… Vi har jo hatt både Martha Louise sine øyne, Kong Haralds øyne i dag, og i går hadde vi selveste “The King” , himself… Elvis.. Så jeg er visst over gjennomsnittet opptatt av de kongelige så tidlig i påskenøtt-galskapen.. Men det skal det bli en slutt på!! Nå hardnes nøttene til, og du skal nok få brynet nebbet ditt skikkelig før påsken er over.. Må bare begynne litt mykt,slik at du henger med i svingene, og venner deg til nøtteformen 🙂 I dag har det vært mange inne og svart, og det er kjempekoselig, og de fleste har jo riktig på alt. 

som f eks at dette 

1) 

 

 

 Var denne mannen


Altså Kongen vår Harald. Han likner mer og mer på Olav, men det ER Harald 🙂
 

2) Og denne 80-talls mannen var  


En veldig ung utgave av Rod Stewart så klart..

Nå har første Premie-egg fått frimerke, og er på vei til Eljos, som vant i går 🙂 Men i dag er det en annen som vant. Og siden det var  13 personer som hadde riktig, ble det jo en skikkelig hakking i lomma til kyllingen… Ble vel trangt da for dere?? Nesten en liten hanekamp nedi der, har kjent det buktet seg i lommen på magen..  Så å få løs EN fra den hønsegården det hadde utviklet seg til  oppi der, var BARE ikke lett ;-D Men jeg klarte da å rive løs en til slutt, og opp av lomma som vinner av egg nummer 2, kommer……..( helt stille i rommet…) kommer…. høy trompetsolo-fanfare… Kommer, ingen andre enn :

 

 

 …opp av lomma….. Det er :

 Altså: Julianogmamma.blogg.no og nå skal du få EGG!!!!!!!!!!!!!!! Kan du sende meg navn og adresse i meldingsfeltet, så sender jeg det i en fei 🙂 Grautlerer med vinsten 🙂

Og til de som ikke vant: Flerre nøtte-muligheter 🙂 Kjører i gang en ny nøtt og ruller ut et nytt egg, i morgen tidlig.  

18 kommentarer
    1. Min matgale verden: Jeg håper ikke de blir for vanskelige, jeg prøver å tenke ut ting jeg tror dere kjenner til litt, de fleste av dere 🙂

    2. Grattis! Håper ikke nøttene blir altfor harde nå da…erindrer jeg hadde problemer med den første…men det er nå meg. Herlig bilde av deg i hønedrakt i forrige innlegg! 🙂 Klukk klukk klukk….Gleder meg til flere nøtter:)

    3. whatwouldnemido: I morgen er det TRE ting å bryne seg på.. øker på vøttø 😀 god natt så lenge, jeg er oppe i otta, så må sove nå, ha-ha

    4. Gratulerer til Julianogmamma, heldiggris asså!
      Hmmm… “nøttene hardner”, sier’u? Da tipper jeg Jon Michelet, Martin Schanke eller Nils Ole Oftebro eller noe sånt titter ut av egget i morra… 😉 Det blir ivæfall ikke Ari Behn 😛
      PS! takk for link. Alltid stas 🙂

    5. Hanne: Så bra du venter i spenning 🙂 Innlegget er klart, og imorgen kommer det tidlig som vanlig for jeg har ting å gjøre, men det får du vite i morgen 😀 God Natt Hanne <3

    6. Gratulerer til Julianog mamma:-) Nå skåler vi for deg og for nøttehøna 🙂
      Venter i spenning på morgendagens nøtter.
      Ha ei fin natt 🙂

    7. julianogmamma: Ja, nå blir det påske nå, kaaaak, kaaak.. <3 Egg på vei 😀 flott. Sender i morgen eller onsdag, så mulig blir litt til helga da 😀

    8. ladyaugust: Ja, i dag ble det Julianogmamma 🙂 Moro!! Tenker hun er overrasket nå 😀 Flere egg under vingene mine igjen da 😀 Og kommer svenske-snop oppi snart 😀

    9. Gratulerer til Julianogmamma!! Nå kan jeg snart gå og legge meg, og er spent på morgendagens nøtter. Skal si at du klarer å engasjere oss!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg