Hva er det som biter sånn??… ;-)


Hva er det som biter sånn? Er det som krkodiller? Neida… Men det er sånn det føles nå om dagen.. Når man stikker snuten utafor døra, med hestehov i blikket, og en vakker kjøttmeis ved øret.. Man forventer en mild bris, og jeg er nesten ikledd den turkise kjolen igjen. Sadig lurt opp i stry.. Titter ut vinduet og ser bakken: BAR, sola: SKINNER, og ansikter som lyser av håp og noe jeg trodde var solroser.. men jeg forstår fort at det er ikke DET.. Idet, hodet stikkes ut døra, og titter ned på den bare bakken, er det noe som HISSIG biter meg i kinnene… Hva i H…. er dette for noe da… Det BITER i kinnene!!! Er det ikke det vi sier? og det føles som på tegningen over… Fysj… Bitende, knasende, morgenkulde… Gir meg sjokk.. Mange blå på gradestokken fremdeles… blæh.. Og minner meg på at det er ikke tid for å gå i joggesko og bare Marius-genseren ennå.. Bare å tulle seg inn i sove-posen et par uker til, til dyra slipper taket i kinnene.. 😉

 

 

 

 

Så vil jeg også bare minne de som ikke har svart på påskenøttene, OG som hadde tenkt at de skulle gjort det: Du har ennå et par timer igjen før jeg stenger nøtte-fabrikken. Du må slenge inn et svar før kl 22  🙂 Les innlegget HER, så kan du svare i kommentarfeltet etterpå. 

14 kommentarer
    1. Mariann Sæther Tokle: Jeg har kjøpt masse snop til påske-eggene som er premier på nøttene mine, litt kjøtt og nå er det nok en stund til jeg skal d it igjen :-DHa en fin dag 🙂

    2. Harrytur er fint, jeg hadde to i begynnelsen av mars, så nå har jeg nok vin for hele sommeren,hehe. I går fikk jeg levert 2 kg med Original kokossjokolade, den finner jeg bare i Sverige og så jeg som ikke har lov å spise godterier,hehe. Jeg spiser i påsken og så kommer hverdagen igjen:)

    3. Mariann Sæther Tokle: Lurt å sette seg til i solveggen 🙂 Jeg er på vei på Harry-tur med nieser, så jeg får ikke kjent det i dag,men skal prøve meg ut senere i påsken på tur 🙂

    4. Mariann Sæther Tokle: Ja, jeg tror hver dag når jeg går ut, at NÅ er det nok deilig ute… NÅ kan jeg droppe dunkåpa.. Men det biter jaggu fra seg, HVER DAG fremdeles.. 😉 Men i morgen… DA 😀 he-he..

    5. Jeg satt ute i solen i dag, og det var så deilig og når jeg tok klærne inn fra snora(henger klær ut til tørk året rundt, for henger under tak), da luktet det vår av dem, ikke vinter. Åh, det skal bli så godt med varme, men er meldt litt snø igjen.

    6. ladyaugust: Jeg har duppet her fra klokka 20 jeg, og jeg har gjort det hele mars.. Skikkelig vårslapp jeg hvertfall,hvis ikke er det sovesyken.. Gjesper ikke jeg, bare sovner rett og slett. nesten oppreist 😛

    7. Det er fort gjort å bli forkjøla nå for sola lurer oss litt til å tro at det er varmere enn det egentlig er. Vi har også blitt bitt i dag, av lopper ! Hesten eller høyet hadde heste-/fuglelopper og vi ble bitt men allergimedisin tok kløa og opphovninga heldigvis 🙂 Jeg har gjespa heeeeele dagen, lurer p om det er bjørkepollen i lufta eller om det er en real vårslapphet på vei inn for fullt her. Ha ei riktig så god natt <3 Klæmme

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg