Løsningen på Frodiths påskenøtter- fredag

 Her er det ikke mye å melde fra dagen i dag, for jeg har nærmest gjort ingenting i hele dag… Ikke sett hverken fugl eller fisk hele dagen, kun samboeren. Ikke spist særlig vått eller tørt, og da blir man litt for slakk til å gjøre særlig mye.. Og når jeg lå her på mitt mest stakkarslige, med buken i været, og klørne rett ut utafor teppet, da fikk jeg plutselig øye på Lady August sin nydelige tegning på hennes blogg. Hun hadde tegnet en kjempefin fugl, for å glede meg litt, slik at jeg skulle bli frisk. MÅ jo bli frisk av sånt. Hvis dere går inn HER, får dere se den fine tegningen jeg fikk 😀 Takk søteste Lady August <3

Men siden jeg fremdeles er LITT skadeskutt, vingestekket, fjær-plukket osv, så går  vi rett til avsløringen av løsninger og vinneren av dagens deilige påske-egg:

 

Her er løsningene: 

Det var ikke mange som var i tvil om at den som gjerne skulle ønsket å gjemme seg i et egg av og til var:

Kronprinsesse Mette- Marit

 

Denne figuren var det flere som var litt i tvil om, og hadde grublet litt på, og strengt tatt så fløy jo mange rundt med sånne filler i håret på 80-tallet, Dollie de Luxe, Cindy Lauper osv. Men den som tapte ansikt så det sang her, var

Boy George 

3. På meldingen sto det i dag: Har du husket å mate de gule kyllingene?

Og i dag var det også mange som ville være med, og det er jeg veldig glad for, jeg blir superglad for deltagelsen og skulle gjerne gitt alle som en et påske-egg jeg, fordi dere er så fine, men jeg har bare et pr dag, og i dag blandt gjengen i Den Gale Kyllingens lomme, kommer sparkende og viftende opp:

 

 

 

Bente i fra Stusslibloggen!!! Gratulerer!! Du vant!! Og vil få et stort og deilig slafse-påske-egg, så fort posten åpner 🙂 Hurra!! Jippie!! Nam, nam 🙂 Bente, kan du sende meg adressen i MELDINGS-feltet,jeg har ikke adressen din 😉

og til deg som ikke vant: I morgen kommer det en STOR nøtte-oppgave, fordi det er nest-siste dag… Mange oppgaver i morgen altså 🙂 Og blir søndag også, fordi jeg har så mye snop igjen 😉 Men SÅ er det slutt for i år, etter søndag altså 🙂 

God natt 🙂 

11 kommentarer
    1. Lithanna: Ja, det er kjempegodt 😀 Tror jeg… jeg er jo bare sjuk her, men det sies så fra den ene vinneren som har fått sitt i posten 😀 at det smakte 🙂 I dag går nest siste egg, før et giga-egg i morgen, har så MASSE snop igjen, etter svenske-handel, handlet nok litt mer enn jeg trengte 😀 Håper du har en fin dag 🙂

    2. Bente og Lars O: Bra, for det er nemlig bare å kaste seg inn i nye nøtterunder 😀 Mange er med flere ganger, 🙂 Og i morgen er det mange oppgaver, jeg øker på 🙂 Baaak, baak, nå skal kyllingen sove litt 😀

    3. Wiiiiiiiii *danse fugledansen på stussligulvet*
      Bakkbakkbakkbakkbakk og Klukk klukk 😀
      Nå ble jeg glad og i morgen når lille frøken stussli våkner kommer hun til å bli minst like glad.
      Hanne og frodith, jeg DIGGER både dere og bloggene deres 😀
      Jeg er klar for flere nøtter i morgen!

    4. ladyaugust: Nei, du kan ikke passe eggene 😀 Det er helt klart :-DDD Men du kan kanskje VINNE et da, det fortjener du altså!! Får riste samboeren her, det er han som hjeler kyllingen med å plukke dere opp av lomma 😀 I morgen er jeg frsik som den kyllingen du tegnet 😀 med store fine øyne, våken og klar for verden.. Kanskje.. men tror det blir senga en dag til kanskje..;-)

    5. Hahahaha og grattis til vinneren :DD Hadde jeg passa på eggene så hadde jeg nok smakt en liten sjokkis eller ti og sorte krokkisser og jommijam,…eh tror ikke det var en så lur ide likevel, men folka kunne jo fått egget slik at de hadde noe å fylle godisen sin oppi kanskje fliiir, jeg er en dårlig eggpasser. Håper du er frisk som en lerke i morgen tidlig og full av energi, så kjedelig å bli syk i påska atte. stakkars deg <3 <3 <3 klæmmegodnattklæmmen 😀

    6. Hurra for Stussli Bente:-) Ho har en blogg som jeg elsker/ digger :)))))))
      (humor som Bente kjenner)
      Kos deg med egget Bente ;))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg