Løsningen på Frodiths Påskenøtter -påskeaften

Hei-hei 🙂 Du har vel vært ute og kost deg i sola i dag da, tenker jeg… Syklet, gått, jogget, spurtet, kjørt bil?? Eller bare sittet rolig i en sol? Jeg har sittet helt rolig i sofaen omtrent i samme stilling.. Bare rullet meg litt rundt innimellom, og trippet på “små” fugleføtter ut til doen eller kjøkkenet.. Litt blekere om nebbet, og litt hvit i kinnene, men med lap topen på fanget ja 😀  Det er ikke store ting som skjer inni et hus, når man ikke er i form.. Det mest spennende vi har opplevd her siste døgnet er at den merkelige naboen i etasjen over, fikk det for seg at han skulle kaste et minibank-kort ut vinduet midt på natten til kompisen som sto under.. Det landet IKKE i armene til kompisen, men derimot på en KANT, mellom soveromsvinduet og stuevinduet VÅRT… Smart!! Så i stedet for å gå ut med det kortet til kompisen, så måtte han begynne å vekke naboen sin dvs OSS, midt på natta. Og vi ut med fiskestang, og fikk servert den etter litt strev i armene på kompisen.. Nå skal det sies at etter en liten skyllebøtte fra meg, så de en smule flaue ut, og DET er nye takter fra den kanten…  😀

Vel, det var dagens lille godbit… Nå over til godbitene som skal deles ut her… Ja, det nest-siste påske-egget er på vei ut døra i dag, nå er det bare det STORE igjen i morgen. Og det blir KJEMPESTORT 😉

Men i dag deler jeg ut et HELT VANLIG påske-egg, men det er heller ikke lite altså , men først skal vi se på svarene : 

 

Denne mannen hadde de flest klar greit, ganske karakteristiske de brillene 🙂

Det var så klart John Lennon

 

 

 Denne var ltt verre, og den som noen strevde med… men det var altså:

 
Christine Koht, og mange kom jo fram til det også 🙂

Denne mannen i egget, hadde jo vært med før i påskenøttene mine, men den gang ansiktsløs.. Og det er jo lov å være med flere ganger 😉 så det var så klart: 

Elvis ja 😉

 

 

 

 

Her var en liten luring, for dette er jo ikke en ekte person fra VÅR tid.. men faktisk et maleri.. Men hun fantes jo en gang, for noen hundre år siden, og det var så klart: 


 Mona Lisa

  

Og en del visste at denne kjolen var mye omdiskutert for noen år siden, pga den var litt vel sprelsk og ltt lite rojal… for den satt jo på: 


Martha louise

Dette håret kjente de fleste igjen, og det tilhørte så klart:  

 Eli Hagen 😉

 

Og opp av kyllings lomme i dag, og den var veldig full i dag, 15 stykker med…. Kommer:

Lady August!!!!!!!!!!!!!! Hurra!!! Du vant til slutt, du ga aldri opp!!  Det blir ikke giga-egget, men det blir NOK av godis og ting likevel 😀 Gratulerer til deg!!!Du vant  altså årets nest siste påske-egg!! Jeg har adressen din.  <3

7 kommentarer
    1. Hahahahahahahaha jeg VANT, jeg liksom :DDDDDDDDDD HURRA !! og JIPPIE !! Tuuuuuuuuusen millioner takk, nå ble jeg sååååååååå glad <3 og så er jeg syk, men gitaristen sier jeg har spist for mye kake han 😉 og DET kan jo hende 😉 Natti verdens beste søs <3 <3 <3

    2. Så fint da. gratulerer til Lady august, og da kan jeg gå og legge meg. Jeg er ikke vant til så mye frisk luft, blir da så trøtt av det. God bedring til deg frodith, og God natt!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg