Mens vi snakker om de små gleder :-)

I dag tidlig hadde jeg et innlegg om det å leve i nuet, om å gripe hver dag som den er, ha beina “i jorda” og samtidig kose fletta av seg med DET. Det handler om de små øyeblikkene vi går gjennom HVER DAG, som kan virke trivielle, men som i virkeligheten er små øyeblikk av hverdagslykke.Så hva gleder jeg meg over akkurat i skrivende stund? Jo, jeg gleder meg over at jeg NESTEN er frisk igjen, at det er sol ute og jeg kunne åpne dunjakka på vei hjem, at jeg nettopp har pratet med verdenes hyggeligste Bunnprisbetjening som er butikken i nabohuset, og at da jeg åpnet postkassa på vei inn døra i dag  fant jeg  PAKKE til meg 🙂


Denne lå inni, og var fra Eljos 🙂 Inni lå en koselig lapp hvor hun takket for mye moro med påskenøttene 🙂

Tusen takk Eljos, for det fine lille hjertet. Det var kjempekoselig å få <3  🙂 Ga dagen i dag en liten ekstra piff 🙂

12 kommentarer
    1. Jjeg hadde litt dilla på å strikke hjerter her for et par uker siden, i alle slags farger og restegarn, veldig moro. Nå strikker jeg babyklær, venter et lite jentebarnebarn i japan i disse dager. Jeg sendte noen rosa hjerter til japan også da. – Jeg får vel gå og sjekke hva jeg har i vente til jul. her i blogglivet

    2. eljos: Hvis du har lyst kan du gå inn på desember 2012, så ser du hva som venter deg til jul 😀
      I tillegg til alskens annet rart, ha-ha 🙂 Kjempesøtt hjerte. Du har laget det selv?

    3. Hi hi ja du hadde så hjertelig fortjent et hjerte mente jeg, så derfor. Tusen takk enda en gang, det var da så moro, og omtrent det første man slo opp på hver morgen, for å se på nøttene dine. Og du er nok akkurat den typen som absolutt ikke forventer deg noe som helst……men gleder andre, takk og takk, det blir vel julenøtter også, eller andre nøtter eller noe slikt he he

    4. Helge: Ja, det var kjempekoselig 🙂 Nå har jeg fått sendt avgårde alle eggene etter påsken også, bortsett fra ditt… men det kommer 😉 Jeg har vært første runde på posten i dag. Ditt sender jeg i morgen 🙂 Det siste i konkurransen. Ja- HERLIG med all sola, i morgen må jeg gå hjem fra jobb tror jeg 🙂 Er bedre form nå kjenner jeg 🙂 JEg er så sjelden syk, så går greit med en runde som nå. År siden sist.

    5. Hanne: Ja, det var søtt av henne 🙂 Som jeg har sagt i mange kommentarer, jeg koser meg minst like mye som alle andre med sånt nøtte/kalender -ting, hvis ikke hadde jeg aldri orket 😀 det gir meg veldig mye kreativt å pusle med det, tegningene, historiene og nøttene i seg selv, og det å se at så mange synes det er moro, er en skikkelig engergi-boost 🙂 så venter ikke noe igjen 😀 Nå ble jeg skikkelig overrasket faktisk, og det var veldig søtt hjerte. Skal pynte litt med det et sted, må finne ut hvor 🙂

    6. Det var koselig og få en slik overraskelse fra Eljos. Ja, det var en sak som opptok mange det. Men nå er hverdagen her igjen og det er halv pris på påskeegg på Kiwi. I går så “kolliderte” jeg med den kurven. Men det samme skjer ikke en gang til. Bra at du nesten er frisk igjen men kjipt at årets påske gikk bort i sykdom for deg. Men man bør ta tak i de gode tingene man opplever rundt seg og glede seg over sola.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg