Hyyyyyyl!!!!! Hviiiiiiiiin!! Eller kanskje VIIIIN? ;-)

Og hvorfor alt dette bråket og oppstyret?? Hvorfor hyle og skrike?? Jo, fordi når jeg kom hjem i dag, lå det  koselig pakke til meg på sofaen 🙂 Ikke fra samboeren, men det var noe som hadde ligget i postkassa!! Jeg får pakke i postkassa!! Noen har kanskje sett denne fine tingen før, hos Wotka.blogg.no,  Altså, gaven var fra Hanne!! Og det var så koselig 🙂 Hun har laget en fin liten sekk, (som jeg kanskje kan ha VIN i?) , som hun har laget av et stoff som tidligere var noe annet. Hun er en tryllekunstner, som gjør om ting hver dag, fra klær til HELT andre ting i løpet av en liten dag. Skikkelig kreativ og flink er hun!! 🙂 Og denne fikk JEG 🙂 med brev og det hele. Hun takket for påskenøtter som jeg hadde hatt på bloggen, og mente at sekken hun hadde laget ikke var så veldig verdifull kanskje.. MEN JO: Hanne, den er veldig, veldig verdifull, fordi du har laget den og sendt den til meg og tenkt litt på meg. Det er det mye verdi i det!! 🙂 Tusen hjertelig takk for FIIIIN sekk, søteste Hanne 🙂 Og noen sjokoladeharer var det der også 😉

 Er hun ikke flink? 🙂

16 kommentarer
    1. Siv: Hi-hi, nei, men du er flink til å skrive da 🙂 Passer jo godt til det 🙂 Nei, forresten ikke lett å vite HVA man vil bli.. og man må jo ikke bli noe for HELE livet heller.. Vet ikke om jeg er ferdig jeg 😉

    2. ÅÅÅÅÅ så fiiint!! Det er sånt man virkelig setter pris på! (sånn som lua og mobillomma fra deg, tihi!! Smask!)
      og du? Jeg blar gjennom gamle kommentarer, og der finner jeg en kommentar med et spørsmål fra deg, som jeg aldri sæma meg til å svare på! Det var fra den tida jeg besøkte Finland, og om jeg vil bli journalist. Svaret vet jeg jo ikke, så det er vel derfor jeg aldri svarte. Skulle vel tenke på svaret, også glemte jeg av å tenke på det! Men det var ei stund jeg kunne tenkt meg det, men jeg vet ikke helt nå. Hater å bli pressa til å skrive – da får jeg skrivesperre! Også…. nei, jeg vet ikke riktig, jeg!

    3. Støvkorn: Det var kjempekoselig med pakke i posten 🙂 Så koselig atte 🙂 Kan ha en liten vin baki der, og andre ting jeg har lyst til 🙂

    4. Min matgale verden: Men jeg tør ikke det skjønner du.. Jeg må ned til elva.. men vinen skal med… enda jeg drikker jo ikke en gang 😀 Men i skogen er det for mye edderkopper ;-D Ja, det var utrolig koselig av henne å gi meg en liten sekk 🙂 <3

    5. Helge: Ja, Hanne er flink med å gjøre bruk av brukte ting.Hun har laget masse fine puter i det siste .-) Ha en fin kveld du også 🙂

    6. Hanne: Jeg må lage et lite innlegg om mine valg også, for jeg må nemlig overnatte ved elva i sentrum jeg 😀 M en jeg skal love at en flaske vin og en nydelig veske kommer godt med da 😉 Må hyle litt vet du Hanne, det er sånne småting som setter en liten ekstra piff på hverdagen 🙂 tusen takk!! <3 stor klem!

    7. Jo, hun er flink hun. Har sansen for slike folk som kan syom gamle dynetrekk til små gardiner, putevar eller grytekluter. Det er min mor en mester til, oppvokst på en tid da man tok vare på rester. I dag bare kaster man ting. Det er slike ting man burde tenke litt mere på. Penger spart er penger vart, så hvorfor ikke? Det var en fin gave, koslig med slike ting i postkassa. Det er en opptur i hverdagen på mange måter. Ha en fin kveld.

    8. Ikke noe å hyle for, det var bare en morsomhet, ikke verdigfull en gang,
      men hyggelig at du synes det
      .Så nå kan du ta med deg vinflaska og overnatte i skogen :))
      Takk for fin omtale:))

    9. Ikke sant=D til jul fikk jeg mitt aller aller første julekort og det var fra vaniljeogpepper! Jeg ble harnisk overlykkelig.. Man setter sånn pris på slikt=D

    10. zentia: Ja, jeg er skikkelig heldig 🙂 Er så koselig å få ting i postkassa da 🙂 Man får jo nesten ikke brev en gang, og etter påske har jeg fått 2 gaver liksom 😉 Moro 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg