Ikke en dag over 30…?

Verdens beste Tanjaravn har bursdag i dag. Jeg har snoket til meg en del bursdager rundt omkring, via sleske innlegg jeg har hatt :-D, og i dag er det Tanja sin tur 🙂 Hun leser ikke så mye blogger om dagen sier hun, men vi kan jo gå inn til HENNE å gratulere likevel 🙂 Tanja har sin egen neglesalong, og der kan det være grusomt travelt til tider, men med en kaffe latte i hånda, kan dagen starte. Hun pusser for tiden opp en egen leilighet, og det ser ut for å bli veldig, veldig fint der <3

Tanja er EN av de første jeg ble kjent med her inne. Hun kan virke litt sjernert sånn i starten, det var mitt førsteinntrykk hvertfall.. men som vi har snakket om før, så er førsteinntrykk ikke noe som STÅR ved.. Og så også med Tanja. Hun virker varm, omsorgsfull og snill, og samtidig tøff,uredd og slett ikke så sjenert. Hun tar opp temaer og diskuterer på bloggen sin. Bloggen er IKKE rosa, hun har alt for mye meninger og ting å ta opp, til å la sminke og outfits få noe særlig plass. Grunnen til at jeg trodde hun var litt sjenert i starten, var at hun ikke umiddelbart gikk rett på med hele seg med en gang, men hun er mer typen som sniker seg innunder huden på deg , hvis dere skjønner hva jeg mener 🙂

Jeg aner virkelig ikke hvor gammel hun blir, for hun ser ung ut som en tenåring, men jeg VET hun er eldre.. Jeg yter henne selvfølgelig ikke rettferdighet med denne tegningen, fordi hun er veldig vakker, og det er IKKE lett å tegne..  Men jeg gjorde nå et forsøk likevel, utifra headeren hennes,  fordi jeg hadde lyst til å gi  henne en tegning. De som vil inn å se hvor vakker hun virkelig er, kan bare klikke seg inn på navnet hennes over:-)

Gratulerer så masse med dagen Tanja 🙂 Håper du får en flott dag i den nye leiligheten din, eller hvor og OM du skal feire 🙂 Her er hvertfall litt cyber-kake, og en kjempestor bursdagklem 🙂

 

Til dere som titter innom:

Det er veldig koselig om dere går inn og grautlerer henne 🙂

Og håper du har noe hyggelig på programmet selv i dag?? 🙂

32 kommentarer
    1. muumimamma: Ja, gjør det 🙂 Hun heter Tanjaravn, på bloggen. Bare klikk deg inn gjennom mitt innlegg 🙂 Ligger høyt oppe på 40+ lista. Jeg har kjent henne siden september/oktober 🙂 Hun blir nok glad for en hilse-på 🙂

    2. Tanja har jeg ikke hørt om før, men hun høres jo ganske interessant ut 🙂 jeg får ta en tur innom å gratulere, før Amazing Race fortsetter 🙂

    3. Stikker bare innom for å si hei 🙂 Her er det stinn brakke med hele familien i hus. PUH! Men jeg får ferdig middag i dag 😀 Ha en fortsatt fin onsdag, jeg kommer innom igjen. Klem <3

    4. Tanja: Så glad at du blir glad 🙂 Det synes jeg er veldig fint, det er jo sant det jeg sier også.Ikke bli flau, bare glad 🙂 Og så MORSOMT at du blir kidnappet da 😀 Kos deg kjempemye med kidnappingen 😀 <3 klem

    5. du har helt rett vennen.. alder er bare et tall… og tusen takk for alle pene ord.. jeg blir helt flau… nå blir jeg kidnappet, måtte være klar til kl 14.. er så spent.. har aldri fått sånn oppmerksomhet før, dette er helt fantastisk… tusen takk igjen vennen min… det varmer hjertet mitt

    6. Tanja: Jeg VISSTE hvor gammel du ble, du skrev årstall også den gangen, men jeg må jo lure folk litt 🙂 Og vi snakker ikke om alder, for du ser ut som ikke en dag over 30 uansett, ca 25 kan vi si 🙂 Og selv om du blir 43 så er jo ikke det noen alder heller, helt enig. Vi er unge og fine ikke sant 🙂 Håper du får en nydelig dag, og masse masse pakker 🙂 Stor bursdagklem til deg <3<3<3

    7. Åååååå….. Herre Gud… Tusen tusen takk vennen…er det mulig, jeg blir helt satt ut her… Jeg blir 43 år i dag, ingen alder det…. Dunker helt nydelig… Tusen 1000 takk igjen vakre venn… Stoooor klem til deg

    8. inneuteferdig: Jeg VET det jeg også 😉 men må jo lage litt spenning rundt dette, og man snakker ikke om en dames alder vel. Ung er hun og ser hun ut uansett 🙂

    9. tombola: Jeg vet hvor gammel hun er, men man sier ikke en dames alder gjør man vel? 😀 Det viktigste er at hun har bursdag i dag 😉

    10. Hun er en flott dame som jeg har respekt for. Ei skikkelig snelle som kan være både kledd i heste utstyr og i galla kjole. Hun er brennende opptatt av sine barn og rettferdighet. Er det rart vi feirer denne damen…:)
      Ps vet hvor gammel hun er også jeg..:) Og det er ikke gammelt.

    11. ladyaugust: Ja, den er lysebllå og fin og man blir glad som en lerke 🙂 Men det er kaldt Lady, du må kle på deg 😀 Klemmersøsklemmen <3<3<3

    12. Hanne: En rye-dag må vel bety hekling av ryer? 😀 Håper du har massevis av herlige filler til hekling 🙂 Ja, det er jammen en fin liten gjeng som er oppe med fuglene :-DHa en lur ryedag 😉

    13. Hurra for Tanja, og hurra for alle som er oppe og ikke gråter!
      I dag har jeg bestemt at det skal være ryedag..hva nå det er..
      så er jeg på leting etter noe lurt..ha en lur dag.

    14. Helge: Ja, håper Tanja får en fin dag i dag 🙂 Når det gjelder løping, ja du vet jo jeg slet her i helga, føles som tømmerstokker i starten, men det blir bedre etterhvert. Du får bytte på å gå og løpe, og neste gang er det bedre allerede. Gratis i 2 uker, så bra da!! Håper det ikke er så dyrt etterpå da 🙂 Ha en fin dag du også 🙂

    15. Bloggen til Tanja leser jeg fast. Ei dyktig dame med bein i nesa, skjer mye rundt i livet hennes nå men den dama har mange venner og takler det bra. Ellers skal jeg handla litt idag, nye joggesko og vil trene på akropolis gratis i 2 uker. Lenge siden sist jeg trente på slikt noe, vil gå litt på mølle siden småløpe men det blir tungt. Ikke løpt på flere år. Ha en fin dag.

    16. Min matgale verden: Ja, som regel… men akkurat nå har jeg drama 3 onsdager på rad, og må bli ferdig med å lage en film.. Og vi har ikke begynt.. Sånt stresser meg… liker dårlig… Wææh 😀 Men snart er det torsdag, og DET blir bra 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg