Ønske-reprise???

Noen tror nok at dette er en ønskereprise… Og på sett og vis er det det altså.. Jeg har nemlig hatt nesten det samme innlegget ikke mindre en to ganger  før.. Og hva er grunnen til at jeg maser i vei, IGJEN, da? Om akkurat dette? Jo, det er ENTEN fordig jeg ikke har fått svar fra alle.. og det er lov å ikke svare altså…Men det er også en annen grunn til at jeg kommer med dette innlegget igjen.. Og det er fordi jeg har fått en del nye bloggvenner den siste tiden, og DE har ikke hat mulighet til å svare på disse tingene… Og jeg skulle så GJERNE ha svar på disse tingene skjønner du… Det gjelder også  dere som har sett det før, men som ikke hadde tid til å svare, og nå plutselig oser over av tid og lyst til å svare 🙂

Som du ser har jeg gitt dere noe info om meg selv i den lille snakkeboblen over.. Det er LITT om hvem jeg er, i kortformat… langformatet hadde jeg her en annen dag.. Men dette er mer sånn småtterier, og egentlig er jeg mest ute etter denne infoen om DEG. Og som sagt vet jeg at mange har svart før… og dere kan bare kulen, legge dere tilbake i sofaen og bare sløve… Men dere andre, kan ikke dere brette opp ermene og gå på oppgaven med iver og lyst?? Det kan komme godt med senere skjønner du, at jeg vet litt om disse tingene… Tror du ikke?? 🙂 Her er altså spørsmålene jeg vil ha svar på:

1) Når har du bursdag, dato? 2) Jobb eller student? 3) Hvor liker du å reise til?  4) Hvilken filmsjanger liker du? 5) Favorittfargen din? 6) Hobby?

10 kommentarer
    1. Sissel Irene Blunck Eriksen: Ja, nå kan du lure nå 🙂 Jeg bruker dem til litt av hvert 😀 Men bare snille ting 🙂 Tusen takk, det er jo fint bare å vite litt mer også. Nå vet jeg mye mer om deg enn jeg gjorde i stad 🙂 Og det er jo hyggelig uansett 🙂 Og du vet stadig er det noe rart på gang her inene, og premier skal deles ut, etc… og da trenger man jo å vite litt hva folk liker 😉

    2. Hmmm 😉 bursdag 31 juli, ufør nå, men jobber deltid freelance som skribent og arbeider frivillig med veldedighet i Frelsesarmen med flere, liker å reise til varme steder pga helseprobl blir mindre i sol og varme, men drømmer om en tur til Statene-kjøre Harley på route 66 (drømte om Australia, har en venninne som flyttet dit, men er redd reisen blir for lang), liker komedier, historie, krigsfilmer og sannverdige filmer (som omhandler saker som virkelig kan skje i realiteten), fargen er grønn, og hobbyer er bil,mc, barna mine (ungdommen), dyra våre (hunder og katter), være sammen med venner, reparere pcèr, mer veldedig arbeid, skriving og seriøs kaffedrikking. Nå er jeg spent på hva du skal “bruke” disse opplysningene til 😉

    3. Solkro: Så fint å se litt mer om deg Solkro 🙂 Australie kunne jeg også tenkt meg 🙂 Jeg merker at jeg egentlig har lyst til å reise litt mer igjen snart ja 🙂 Jeg liker også Thrillere i tillegg til action-filmer og div andre sjangre 😀 det er vel mest grøssere og vanlig sånne SAKTE kjærlighetsfilmer jeg ikke liker så godt..he-he.. Takk for svar 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    4. bursdag 13 september
      jobb på bakeri
      reisemål : Sør Frankrike eller gjerne Australia ( Det siste er en drøm )
      film : Thriller
      Favoritt farge er rød 🙂
      Hobby: Matlaging, litt håndarbeid,lesing og ut på tur i mark og hei
      Sånn har du meg :))
      Goe knib<3

    5. eljos: Lurt å ha spørsmålene i nærheten ja 😀 Så koselig du kom innom å ga meg denne inforen 🙂 Du skjønner det at jeg TRENGER å vite litt om dere 😀 Hi-hi.. Japan høres spennende ut altså, der skulle jeg gjerne vært også 🙂 Men holder meg mest i Europa som regel jeg da..

    6. Ha ha jeg har visst anskaffet meg kortidsminne så jeg må lime inn spørsmålene:
      1) Når har du bursdag, dato? 29. juni – 2) Jobb eller student?Ha ha ha å nei du, uførepensjonist her, har vært autorisert regnskapsfører i mange mange år, med eget firma, helt til 01.07.2012, blir ordentlig pensjonist i 2014 – 3) Hvor liker du å reise til? Skulle gjerne reist til Japan igjen, men det blir for langt så nå er Lanzarote favoritten – 4) Hvilken filmsjanger liker du?Komedier, skikkelig til å le av og bli lett til sinns. – 5) Favorittfargen din?turkis og blått, gjerne i kombinasjon. – 6) Hobby? Fotografering og strikking.

    7. Bente og Lars O: Herlig å få litt info Bente, det er så koselig å se hva folk gjør og liker, og se om det er noe man likner litt på. Og det gjør vi jo, på noe 🙂 Morsomt 🙂 Man likner litt på NOEN på noe, og noen ANDRE på noe annet. Og det er moro å ikke likne på alt også, for da får man med seg noe nytt også 🙂 Ha en nydelig kveld fru Stussli, hils HERR 😀

    8. kommensalisma: Ja, man kan det 😀 Men du må være sikker på at du tør å betro meg opplysningene da 😀 Du vet plutselig finner jeg på noe greier, og da kan det hende jeg bruker opplysningene om du skjønner 😀 F eks vet jeg plutselig om yndlingsfarger, så er det noe jeg giør meg nytte av når premier skal deles ut kanskje 🙂 Og du ser innelgget mitt tidligere i dag, SÅNN bare SKJER her på bloggen 😉 Men jeg er bare SNILL med opplysningene om du skjønner 🙂

    9. Så moro med slike opplysninger om deg. Nå ble jeg litt bedre kjent med deg :-))
      Bursdag 10 juli
      Jobb: Er barnepleier av utdanning. Jobber i Ovlien & Sønn (Hr Stusslis firma) med korrekturlesing, skriving, fotograf, sekretær og alt annet han trenger meg til 😀
      Reise: Anglofil og Frankofil. Åsså elsker jeg å snorkle og svømme så da er det alle badeferiemål med fine snorklesteder.
      Film. Krim!!!
      Favorittfargen: Jeg elsker farger!!! Hvis jeg må velge en … så blir det oransje, eller gul eller grønn eller…
      Hobby: Hekle, strikke, sy, lese, sykle, svømme, hagen, reise, vin, baking, turer i skog og mark, fotball (KIL, Rosenborg og Man U) osv
      Tja det tror jeg var meg :-))
      Ha en strålende kveld frodithdama!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg